کاهش آمار بیکاری در چهارمحال و بختیاری با پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: بانک‌های عامل با پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی در تحقق کاهش مهاجرت و نرخ بیکاری در استان نقش مستقیم دارند.

غلامعلی حیدری در دیدار با مدیر امور شعب بانک رفاه کارگران چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: سهم تسهیلات این بانک در سفر رئیس جمهور به استان برای طرح‌های قابل سرمایه‌گذاری یک‌هزار و ۲۹۰ میلیارد ریال است.

وی افزود: این اعتبار برای سرمایه‌گذاری به‌منظور تکمیل و بهره‌برداری از ۴۴ طرح در چهارمحال و بختیاری اختصاص می‌یابد.


بیشتر بخوانید


حیدری اضافه کرد: در سفر ذئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری ۹۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات به استان اختصاص داده شد.

وی گفت: این اعتبارات می‌تواند در تسریع روند تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام استان و ایجاد اُمیدآفرینی بین مردم تاثیرگذار باشد.

حیدری با اشاره به تقبل بانک رفاه کارگران برای پرداخت ۲۰۰ فقره تسهیلات معیشتی به سیل‌زدگان استان تصریح کرد: نبود شعب برخی بانک‌ها در مناطق محروم و روستایی، باعث افزایش هزینه‌های تردد آسیب‌دیدگان می‌شود.

وی با اشاره به تعهد پرداخت اعتبار بانک رفاه کارگران به تعدادی از طرح‌های چهارمحال و بختیاری در قالب ماده ۵۶ گفت: جاده شهرکرد به شلمزار، محور بروجن به لردگان، سد آقبلاغ و اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهری از جمله این طرح‌ها به‌شمار می‌رود.

حیدری ایجاد اشتغال پایدار را باعث کاهش مهاجرت و پایین آمدن نرخ بیکاری اعلام و تاکید کرد: بانک‌های عامل با پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی در تحقق این مهم نقش مستقیم دارند.

وی ادامه داد: کاهش کاغذبازی اداری پرداخت تسهیلات بانکی می‌تواند به تسریع در روند تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام و ایجاد اشتغال جدید در استان کمک کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار