پیاده روی اربعین در منوجان برگزار شد

پیاده روی اربعین صبح امروزدر مسیر روستای حسین آباد تا زیارت فضل ابن عباس در شهرستان منوجان برگزار شد.

 

حجت الاسلام مجید پور اسلامی مسئول سازمان تبلیغات شهرستان منوجان گفت: هرساله در اربعین حسینی مراسم بزرگ و باشکوه پیاده روی اربعین زائران و دلدادگان به سمت کربلای معلی انجام می‌شود که در منوجان هم مراسم راهپیمائی اربعین با حضور مردم برگزار شد.

او افزود: در این بین کسانی که به دلیل توفیق حضور اجتماع بزرگ اربعین را نداشتند پیاده روی نمادین  اربعین را به سمت امام زادگان و بقاع متبرکه انجام می‌دادند که در شهرستان منوجان از روستای حسین آباد آغاز و تا بقعه زیارت فضل ابن عباس برگزار شد.

پوراسلامی گفت: در شهرستان منوجان پیاده روی  اربعین مسیر ۲۰ کیلومترپیاده روی را از حسین آباد تا امام زاده فضل بن عباس  انجام دادند که مردم با شور و شوق در این مراسم معنوی شرکت کردند. 

سرپرست سازمان تبلیغات اسلامی منوجان گفت: مسیر پیاده روی زائرین از حسین آباد شروع و پس از طی شدن از روستا‌های طالقان، چغوکی، مهرآباد و در آخر به امام زاده فضل ابن عباس ختم شد.

پور اسلامی گفت: حرکت زائرین ۵ و نیم صبح آغاز و در مسیر زائرین ۱۰ موکب در روستا‌های طالقان چغوکی پور شعبان و مهرآباد برای پذیرایی از زائرین در نظر گرفته شده بود.

او تصریح کرد: به علت ویروس  کرونا دوسال پیاده رویی را نداشتیم، اما امسال این پیاده رویی با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی برگزار شد در این اجتماع بزرگ هرساله از شهر‌های همجوار مثل قلعه گنج هشت بندی و نودژ... هم دراین پیاده رویی حضور دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار