۵۴ عنوان برنامه سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در هفته دفاع مقدس

۵۴ عنوان برنامه در قالب سه هزار و ۵۰۰ فعالیت، هفته دفاع مقدس در خراسان شمالی برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت:۵۴ عنوان برنامه در سطح نواحی، پایگاه‌ها و رده‌های بسیج تمامی شهرستان‌های استان در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی برگزار می‌شود.

سردار فرجی گفت: غبارروبی مزار شهدا، نواختن زنگ مقاومت، برگزاری رژه نیرو‌های مسلح، بازسازی عملیات عاشورا در شیروان، تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، سرکشی از خانواده شهدا و ایثارگران، برگزاری برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و هنری، برنامه‌های بصیرت افزایی، برنامه‌های محرومیت زدایی، افتتاح پروژه‌های عمرانی و حضور پزشکان بسیجی در روستا‌ها از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان است.

او همچنین رویداد ملی"قهرمان شهیدم" با اجرای ده‌ها برنامه فرهنگی در نواحی، پایگاه‌ها و کانون‌ها را از مهمترین این برنامه‌ها عنوان کرد.

سردار فرجی گفت:  ۱۰ واحد مسکونی برای خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد نیز در این هفته افتتاح می شود؛ سپاه ساخت ۲۰۰ واحد مسکونی برای خانواده‌های محروم را با همکاری بنیاد مسکن و کمیته امداد در سال جاری آغاز کرده که تاکنون ۱۰ واحد به این خانواده‌ها تحویل شده و در هفته دفاع مقدس نیز ۱۰ واحد دیگر به آنان واگذار و مابقی واحد‌ها نیز تا پایان امسال تحویل داده می‌شود.
دبیر ستاد استانی هفته دفاع مقدس سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی  گفت: ۸۰ درصد راویان دفاع مقدس استان زیر نظر انجمن راویان سازمان دهی شده اند که به مناسبت‌های مختلف به نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت می‌پردازند.

سرهنگ پورزاهد گفت: ۷۰ درصد راویان دفاع مقدس با تهیه کنندگان برنامه‌های صدا و سیما مشارکت دارند که در این راستا اقداماتی نیز از جمله تهیه فیلم‌های مستند از جمله مستند راننده که. در هفته دفاع مقدس پخش خواهد شد انجام شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.