مرادی:

فراجا بازوی توانمند امنیت کشور است

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس، فراجا را بازوی توانمند امنیت کشور دانست و گفت: نباید با هجمه و جوسازی‌های بی مورد این سازمان را تضعیف کرد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد مرادی نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس در جمع کارکنان انتظامی در ستاد انتظامی استان فارس، ضمن تشریح ابعاد مختلف قیام امام حسین (ع) در کربلا، اظهار کرد: مبارزه با بی حیایی، بی بند و باری اجتماعی و ناامنی از جمله اهداف قیام امام حسین (ع) بوده است.

او با بیان اینکه جایگاه امنیت در دین مقدس اسلام بسیار مورد تأکید است، افزود: اگر امنیت باشد، عدالت و رفاه هم در جامعه به وجود می‌آید و فراجا بازوی توانمند امنیت کشور است.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس با اشاره به کمبود امکانات و نیروی انسانی فراجا در انجام مأموریت‌های محوله، افزود: در دنیا برای هر یک هزار نفر، ۸ نیروی پلیس وجود دارد؛ این در حالی است که در کشور ما برای هر ۸ هزار نفر، ۸ نیروی پلیس انجام وظیفه می‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین مرادی پیرامون مسأله عفاف و حجاب در جامعه اسلامی، بیان کرد: در ۱۷ آیه از قرآن کریم بر موضوع عفاف و حجاب تأکید شده است و اگر عفاف و حجاب نباشد، جامعه دچار انحطاط خواهد شد.

او با اشاره به موضوع پیش آمده در مسأله عفاف و حجاب طی روز‌های اخیر و هجمه‌ها و جوسازی‌ها بر علیه کارکنان خدوم فراجا، گفت: در مسأله حجاب، ۲۷ نهاد مسئولیت دارند که تنها ۲ مورد از آن‌ها سلبی است و ۲۵ نهاد دیگر در راستای فرهنگ سازی به وظیفه خود عمل نکرده اند که کار به اینجا کشیده شده است.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس با بیان اینکه در موضوع حجاب و عفاف اقدام فرهنگی صورت نپذیرفته است، تصریح کرد: در این موضوع توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان نظام انقلاب اسلامی مشهود است و نباید با هجمه و جوسازی‌های بی مورد بر علیه فراجا، این سازمان را تضعیف کرد.

حجت الاسلام و المسلمین مرادی با اشاره به اینکه این جوسازی‌ها بر علیه کارکنان فراجا در گذشته نیز وجود داشته است و در این رابطه دشمنان و معاندان به مانند همیشه ناکام خواهند ماند، افزود: با رشادت و دلاورمردی‌های کارکنان پلیس، همواره شهدای گرانقدری در راستای خدمت رسانی به مردم و تأمین نظم و امنیت جامعه تقدیم می‌شود و این ایثار و از خود گذشتگی‌ها باعث آرامش و آسایش مردم می‌شود که جای تقدیر و تشکر فراوان دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار