نهادینه سازی فرهنگ ایثار و مقاومت با بازخوانی و روایتگری دفاع مقدس

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس در تحقق جهاد تبیین مورد نظر مقام معظم رهبری نقش دارند.

سید جواد هاشمی مهر گفت: بازخوانی و روایت ایثارگری‌های دوران دفاع مقدس از سوی پیشکسوتان این عرصه برای نسل جوان و آیندگان ایران اسلامی علاوه بر نهادینه سازی فرهنگ ایثار و مقاومت، سبب بالندگی کشور در همه عرصه‌ها خواهد شد.

او افزود: همانگونه که این پیشکسوتان در دوران دفاع مقدس لباس رزم بر تن پوشیدند و با پایداری از ارزش‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی دفاع کردند، امروز هم در جبهه فرهنگی با تبیین دستاورد‌های آن دوران برای نسل کنونی که در جنگ و جهاد شرکت نداشتند، شرایط آگاهی لازم را برای نوجوانان و جوانان جامعه ایران اسلامی فراهم می‌کنند.

هاشمی مهر ادامه داد: دشمنان انقلاب و نظام اسلامی همواره در تلاش برای ضربه زدن به انقلاب و ارزش‌های آن هستند و برای تحریف و فراموشی فرهنگ دفاع مقدس در تلاش می‌کنند و با توطئه و اختلاف افکنی می‌خواهند این فرهنگ پویا را به سمت و سوی فراموشی بکشانند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد می‌گوید:، اما به کوری چشم دشمن، تاکنون فتنه‌های رنگارنگ معاندان و ضد انقلاب و تحریم‌های ظالمانه علیه ملت بزرگ ایران نتوانسته خللی در عزم راسخ مردم نسبت به ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی وارد کند و ملت ایران همواره آماده مقابله با هرگونه تهدیدی از جانب دشمنان هستند.

هاشمی می‌گوید: برگزاری همایش‌های مناسبتی به تقویت فرهنگ مقاومت و ایثار به عنوان یک محور اصلی برای مقابله با تهدید‌های احتمالی و عبور موفقیت آمیز از بحران‌های پیش روی نظام اسلامی کمک موثری خواهد کرد.

امروز بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس همزمان با دیگر نقاط میهن اسلامیمان جمع کثیری از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد در سالن شهید عسکریان دانشگاه یاسوج گردهم آمدند و از طریق ویدئو کنفرانس از سخنان رهبر معظم انقلاب بهره‌مند شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.