فرهنگ دفاع مقدس بزرگترین ثروت ملت ایران است

استاندار زنجان گفت:به وجود آمدن فرهنگ ایثار و شهادت بزرگترین ثروت دوران دفاع مقدس برای ملت ایران است.

محسن افشارچی استاندار زنجان در آئین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس با بیان اینکه در طول تاریخ، جنگی مانند هشت سال دفاع مقدس که مولد یک فرهنگ باشد، نداشتیم و باید از این فرهنگ به عنوان یک ثروت محافظت کنیم، گفت: باید بدانیم و آگاه باشیم تا از این ثروت چه بهره‌ای می‌بریم.

او با بیان اینکه باید همواره در سمت جبهه حق بایستیم، افزود: برای تشخیص حق از باطل باید گوش به فرمان رهبری باشیم.

استاندار زنجان به نقش هشت سال دفاع مقدس در افزایش بصیرت مردم اشاره کرد و ادامه داد: امروز هم برای دفاع از ارزش‌های دفاع مقدس نیازمند بصیرت هستیم.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه هشت سال دفاع مقدس جنگ مرزی نبود، گفت: هدف این جنگ از بین بردن انقلاب و جمهوری اسلامی بود.

سردار جهانبخش کرمی فرمانده سپاه استان زنجان با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس یک جنگ جهانی در مقیاس کوچک بود، افزود: در شرایطی که همه ابرقدرت‌ها از صدام حمایت می‌کردند ملت ایران با حماسه آفرینی‌های خود مقابل تمام دنیا ایستاد.

او با اشاره به نقش زنجانی‌ها در هشت سال دفاع مقدس، گفت: امروز نیز همه ما با تمام توان آماده دفاع از انقلاب اسلامی هستیم.

سردار کرمی با بیان اینکه در جبهه‌ها ارتش، سپاه، بسیج در کنار هم قرار داشتند، ادامه داد: در همه لحظات جنگ تحمیلی رزمندگان گوش به فرمان حضرت امام (ره) ایشان بودند.

فرمانده سپاه استان زنجان با اشاره به اینکه دشمنان باید بدانند جوانان و نوجوانان ما مثل شهدا گوش به فرمان رهبری هستند،  گفت: در این مقطع نیز اجازه داده نمی‌شود تا دشمن به کشور دست درازی کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.