تکمیل طرح های آموزشی کهگیلویه و بویراحمد با صرف بیش از ۲ هزار میلیارد ریال

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد مبلغ هزینه شده برای تکمیل طرح های آموزشی استان در یکسال اخیر را ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

سید رضا حسینی نیک گفت: با این میزان اعتبار ۱۴۵ طرح آموزشی  که عمدتا ساخت مدرسه بوده نیز طی مدت یاد شده تکمیل و تحویل آموزش و پرورش داده شده است .

او با اشاره به اهمیت توجه توسعه زیرساخت های آموزشی در مناطق محروم به منظور تحقق دسترسی عادلانه به امکانات تعلیم و تربیت اضافه کرد:  اینک  ۳۳ طرح محرومیت زدایی با ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار در مناطق مختلف استان در دست ساخت است که تلاش می شود تا پایان امسال تکمیل و آماده بهره برداری شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد خریداری تجهیزات آموزشی را از دیگر اقدام های دولت برای رفاه دانش آموزان در سال تحصیلی جدید عنوان کرد و افزود: امسال ۵۰۰ میلیارد  و ۷۰۰ میلیون ریال سرمایه گذاری برای تامین تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی در استان انجام گرفته است.

او می گوید: ۷۰ میلیارد ریال تجهیزات اداری و کلاس های درس شامل میز ، صندلی ، وایت برد و سایر امکانات مورد نیاز از مهمترین اقلام خریداری شده برای مدارس استان در سال تحصیلی جدید بوده است.

حسینی نیک تاکید کرد: با توجه به هماهنگی های انجام شده با آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد و اینکه امسال ۱۰ هزار دانش آموز به جمعیت دانش آموزان استان افزوده شد  ۱۲ هزار قلم تجهیزات مذکور خریداری و در اختیار مدارس قرار گرفت .

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد گفت: همچنین تجهیزات کمک آموزشی به مبلغ ۹۲ میلیارد ریال ، امکانات هنرستانی به میزان ۹۸ میلیارد ریال،تجهیزات سرمایشی و گرمایشی با سرمایه گذاری ۹۴ میلیاردریال خریداری . توزیع شد.

به گفته حسینی نیک: در تابستان امسال ۲۰۰ دستگاه تجهیزات سرمایشی گرمایشی ۲ زمانه،۷۰ دستگاه کولر آبی و ۳۰ دستگاه آبسردکن خریداری و در اختیار مدارس قرار گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.