۱۰۴ نفر در شهرک‌های صنعتی قزوین سرمایه گذاری می کنند

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: ۱۰۴ سرمایه گذار در نیمه نخست امسال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان جذب شده است .

رضا صفاری مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: ۱۰۴ سرمایه گذار  در نیمه نخست امسال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان جذب شده و برای ساخت واحد‌های تولیدی خود زمین دریافت کردند.

صفاری  افزود: با عقد قرارداد با شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین، به این سرمایه گذاران ۴۳ هکتار زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان برای ساخت واحد‌های تولیدی واگذار شده است.

وی یادآور شد: حجم سرمایه گذاری مربوط به این تعداد سرمایه گذار، ۱۶۰ هزار میلیارد ریال برآورد می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین همچنین اظهار داشت: با اجرای طرح‌های تولیدی مربوط به این سرمایه گذاران ۲ هزار و ۳۴۰ فرصت شغلی مستقیم در سطح منطقه ایجاد می‌شود.

به گفته صفاری بیشترین حجم سرمایه گذاری‌های انجام شده طی مدت یاد شده مربوط به شهرک‌های صنعتی خرمدشت، لیا، حکیمیه و کوهین بوده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین با بیان اینکه قزوین به دلیل زیرساخت‌های مناسب، نزدیکی به تهران و فرهنگ بالای سرمایه پذیری از استان‌های جذاب برای سرمایه گذاری صنعتی به شمار می‌رود، اظهار داشت: بر همین اساس برای پاسخ به تقاضای متقاضیان سرمایه گذاری در پی توسعه اراضی در شهرک‌های صنعتی تقاضامحور هستیم.

استان قزوین دارای یک شهر صنعتی، ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است.

حدود یک هزار واحد تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین دارای پروانه بهره برداری هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.