شهید حادثه تروریستی زاهدان، وارد زادگاهش شد+ عکس

پیکر شهید هاشمی از شهدای حادثه تروریستی زاهدان و معاون اطلاعات سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان دقایقی قبل وارد فرودگاه کرمان شد.

پیکر شهید حمیدرضا هاشمی ، ظهر امروز یکشنبه ۱۰ مهرماه در فرودگاه کرمان مورد استقبال استاندار کرمان و جمعی از معاونین و مدیران دستگاه های اجرایی و فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی و مردم شهید پرور استان کرمان قرار گرفت. 

  هم اکنون پیکر شهید در میان حضور باشکوه و حماسی مردم و مسئولان استان در حال تشییع است.

مراسم وداع  با این شهید ساعت ۱۸ امروز بعد از نماز مغرب و عشا در محل مسجد قائم(عج) واقع در خیابان شهید مطهری، چهار راه قائم (عج) با حضور اقشار مردم برگزار خواهد شد.

 پیش از آن نیز پیکر شهید به بیت الزهرای کرمان برده می‌شود.

مراسم تشییع این شهید از ساعت ۸ و ۳۰ فردا در حسینیه ثارالله استان کرمان شروع و این شهید بر دستان مردم شهید پرور کرمان تا چهارراه کاظمی تشییع می شود.

 

2

بیشتر بخوانید: 



این شهید از چهارراه کاظمی تا گلزار شهدا به صورت خودرویی نیز تشییع و سپس برای خاکسپاری به گلزار شهدای کرمان منتقل خواهد شد و در جوار مرقد شهید سلیمانی تدفین می شود.

 

1

شهید حمیدرضا هاشمی  از نیرو‌های تیپ ۳۸ زرهی کرمان و لشکر ۴۱ ثارالله استان کرمان بود که توانسته بود با حضور تاثیرگذار و مخلصانه خود در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان آرامش خاصی را در در این استان ایجاد کند؛ اما در نهایت روز جمعه مورد حمله تروریستی دشمنان کوردل قرار گرفت و به فیض شهادت نائل آمد.

 

3

پیام های تسلیت در پی شهادت  سردار هاشمی

پیام تسلیت و تبریک رئیس کل دادگستری استان کرمان

پیام تسلیت و تبریک رئیس کل دادگستری استان کرمان در پی شهادت سردار سید حمید رضا هاشمی، معاون اطلاعات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا (سوره احزاب؛ آیه ۲۳)

عروج عارفانه سردار سید حمید رضا هاشمی که امنیت و اقتدار نظام اسلامی مرهون مجاهدت های خاموش و خاضعانه ایشان و همرزمان اوست، موجب تاسف و تاثر عمیق اینجانب، مردم شریف کرمان و سایر هموطنان گردید.

گرچه این اقدامات ددمنشانه که نشان از استیصال دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد، با پاسخ قاطع همرزمان این شهدا روبرو خواهد شد و روحیه مقاومت ملت ایران به ویژه در پایتخت جهان اسلام را صد چندان خواهد کرد، لکن مبرهن است که این تلاش های مذبوحانه دشمنان راه به جایی نخواهد برد.

4

به یقین با رویش لاله های شهادت، روز به روز دست‌های به خون آلوده و سیاه سردمداران نظام سلطه و استکبار به ویژه امریکای جنایتکار، رژیم غاصب صهیونیستی و گروهک های ضد انقلاب بیش از پیش رو شده و اندیشه های ناصواب و عوامل جنایتکار آن ها به زباله دان تاریخ فرستاده خواهند شد.

بشارت باد که براساس آموزه‌های دین مبین اسلام، این شهدای بزرگوار که در راه تامین امنیت و آرامش مردم جان خود را تقدیم کردند، بی شک از جایگاه والایی در پیشگاه خداوند متعال برخوردار خواهند بود.

اینجانب وقوع این حادثه غمبار را به خانواده های داغدار این شهید عزیز و ملت ایران تسلیت عرض می نمایم و ضمن آرزوی صبر برای بازماندگان، برای همه تلاشگران خاموش جبهه استقامت و ولایت مداری، توفیق روزافزون مسالت دارم.

ابراهیم حمیدی

رییس کل دادگستری استان کرمان

5

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۱ ۱۲ مهر ۱۴۰۱
چه قدر دلم براش سوخت ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۱ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
شهادت هنر مردان خداست
آخرین اخبار