تایید پرونده ۴ شهید سلامت در خراسان رضوی

مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بر اساس آخرین پیگیری‌های صورت گرفته با تایید ۴ پرونده جدید، تعداد شهدای سلامت خراسان رضوی به ۲۵ نفر رسید.

روح الله هاشمی نژاد مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: پس از برگزاری جلسات متعدد کارشناسی و بررسی مستندات پرونده‌های جانباختگان سلامت، در حال حاضر پرونده ۲۵ نفر به عنوان شهید خدمت تایید شده است.

او با اشاره به الزام انطباق مدارک و مستندات جانباختگان سلامت با آئین نامه کشوری افزود: در این مدت تمام اعضای کارگروه استانی و کارشناسان مربوطه، به منظور پرهیز از هر گونه تضییع حقوق جانباختگان سلامت و خانواده‌های محترم آنان، به صورت مستمر نسبت به جمع آوری مستندات لازم از بخش‌های مختلف، تکمیل پرونده، ارسال به کمیته‌ی ملی مستقر در وزارت بهداشت و رفع نواقص اعلام شده اقدام کردند.

مدیر شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی مشهد ضمن قدردانی از تلاش اعضای کارگروه استانی بررسی مدارک و تعیین مصادیق شهید خدمت ادامه داد: با توجه به رسالت دفتر امور ایثارگران دانشگاه و تاکید رئیس دانشگاه، پیگیری دغدغه‌ها و مشکلات خانواده‌های محترم شهدای مدافع سلامت دانشگاه در بخش‌های مختلف، با جدیت دنبال می‌گردد.

هاشمی نژاد بیان کرد: با کاهش آمار بیماران مبتلا به کووید-۱۹، به زودی شاهد پایان پاندمی کرونا در کشور باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.