طی هفته فراجا صورت می گیرد؛

طرح‌های مردم یاری و خدمات رسانی‌های پلیس افزایش می یابد

فرمانده انتظامی کرمان گفت: طی هفته فراجا به رسم هر سال خدمات مردم یاری پلیس در مناطق محروم و دورافتاده بیش از پیش مورد توجه خواهند بود.

سردار عبدالرضا ناظری در نشست جمع بندی نهایی برنامه‌های هفته فراجا با ذکر نام و یاد شهدای اخیر پلیس استان کرمان گفت: هفته فراجا ۱۴۰۱ از ۱۳ مهرماه  آغاز می شود. 

او افزود: در روز‌های نخست هفته فراجا در مدارسی که فرزندان شهدای انتظامی و ایثارگران تحصیل می‌کنند، حضور خواهیم یافت و یاد همرزمانمان را در جمع دانش آموزان گرامی می‌داریم.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان داشت: همه می‌دانند که پلیس در طول سال و در تمام مناسبت ها، ایفای نقش می کند و در حوزه‌هایی که برای سلامت فردی، اجتماعی و اقتصادی عموم افراد جامعه زیانبار هستند، کشفیات و دستگیری‌های گسترده‌ای به انجام می‌رساند و نیاز است نتیجه این تلاش‌ها را به عرض عموم مردم برسانیم.

او تصریح کرد: هفته فراجا، فرصت مناسبی است که هم همراهی همیشگی پلیس با اقشار مردمی و هم همراهی عموم مردم با خادمان نظم و امنیت را به نمایش بگذاریم که به همین منظور در این مناسبت، افتتاح ساختمان جدید پلیس راهور، پلیس راه باغین و چند طرح عمرانی دیگر و همچنین طرح‌های مردم یاری و خدمات پزشکی به مردم مناطق محروم را خواهیم داشت.

سردار ناظری با اشاره به برگزاری جلسات هم اندیشی و قدردانی از سازمان‌ها و نهاد‌های همیار پلیس گفت: لازم است از طریق رسانه‌ها و با اجرای یک سری برنامه، درک عموم مردم در رابطه با اهمیت وجودی پلیس را بالا ببریم تا همه بدانند اگر حضور پلیس حتی در یک مدت محدود کاهش یابد، شهروندان در مقابل اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت، هیچ امنیت و مدافعی نخواهند داشت.

سردار ناظری با اشاره به اینکه در ناآرامی‌های اخیر تعدادی افراد که از اهداف و آرمان‌های انقلاب و میهن عزیزمان غافل بودند، دست به آشوب و تعدی به خادمان نظم و امنیت زدند، تصریح کرد: پلیس به رغم این نامهربانی ها، همواره خود را خادم نظم و امنیت عموم مردم می‌داند که در این رابطه لازم است اقدامات و عملکرد مجموعه انتظامی را در طول سال و به ویژه در هفته فراجا به مردم منعکس کنیم تا سرمایه اجتماعی پلیس بیش از پیش ارتقا یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار