برگزاری رزمایش همدلی و احسان در بروجرد

به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت با همکاری بسیج ناحیه مقاومت رزمایش همدلی و احسان در شهرستان بروجرد برگزار شد.

 امام جمعه بروجرد  گفت: دشمنان نظام و انقلاب همواره در کمین هستند تا با ترفند‌های مختلف زمینه دلسردی مردم به نظام را فراهم کنند.
حجت الاسلام سید علی حسینی اظهار داشت: دشمن دلسوز ما نیست و می‌خواهد از برخی جوانان ناآگاه و احساساتی سوءاستفاده کند که لازم است جوانان بصیرت داشته باشند.
او با اشاره به نا آرامی‌های اخیر در کشور افزود: کسانی که برای تخریب اموال عمومی و توهین به مقدسات، دیگران را ترغیب می‌کنند دشمن هستند و تلاش دارند افکار جوانان را منحرف کنند.
امام جمعه بروجرد تصریح کرد: ملت با بصیرات ایران اسلامی در حوادث اخیر باز هم به صحنه آمدند و نشان دادند پشتیبان نظام و انقلاب هستند.
او بیان کرد: خانواده نقش مهمی در تربیت دینی فرزند دارد و باید با ارتقا سطح آگاهی جوانان کمک کنند تا فریب تبلیغات دشمن را نخورند.
حجت الاسلام حسینی اضافه کرد: مسوولان نظام، انسان‌هایی هستند که همیشه برای کمک به نیازمندان همراهی می‌کنند و محرومیت زدایی و کمک به قشر مستضعف را افتخار می‌دانند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: ۶۲۰ بسته نوشت افزار و کیف در مدارس بروجرد بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.
سرهنگ احمد حسنوند اظهار کرد: این تعداد بسته نوشت افزار با اعتبار ۳۱۰ میلیون تومان تهیه شده که ارزش هر بسته ۵۰۰ هزار تومان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.