معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد:

طرح سامان دهی کال طرق ماه آینده به اتمام می‌رسد

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: طرح سامان دهی کال طرق تا یک ماه آینده به پایان می‌رسد و آماده بهره برداری خواهد شد.

منبتی معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد با اشاره به پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه سامان دهی کال طرق، گفت: با توجه به این که در فصل‌های بارندگی، مشکلاتی مانند آب‌گرفتگی، مسائل زیست‌محیطی و اجتماعی برای ساکنان اطراف کال طرق ایجاد می‌شود، برای رفع این مشکلات، پروژه سامان دهی کال طرق توسط سازمان عمران شهرداری مشهد در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: بر همین اساس عملیات اجرایی سامان دهی کال طرق با هدف هدایت سیلاب و سامان دادن به منازل مسکونی محدوده کال طرق از پاییز پارسال تحت نظارت منطقه ۷ آغاز شد.

وی تصریح کرد: این طرح به طول هزار و ۵۰۰ متر و عرض ۶۰ متر در موازات بولوار شهید رجایی واقع‌شده و هم اکنون حدود ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد ادامه داد: دراین طرح تاکنون شش هزار مترمکعب بتن‌ریزی، هفت هزارمترمربع قالب‌بندی، پنج هزار کیلوگرم تهیه و ساخت قطعات فولادی، ۳۰۰ متر مکعب اجرای بتن و هشت هزار متر مکعب خاک‌برداری انجام شده است و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، عملیات اجرایی آن طی یک ماه آینده به اتمام خواهد رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.