پیگیری جانمایی ایجاد مراکز خدماتی در اماکن گردشگری البرز

استاندار البرز گفت: تفاهم نامه ایجاد ۱۰ مرکز خدماتی با رویکرد ایجاد سرویس های بهداشتی بین راهی و تابلوهای معرفی اماکن گردشگری استان در مناطق هدف، امضا شده و اکنون درصدد جانمایی و اجرای آن هستیم.

مجتبی عبداللهی در نشستی که با حضور حسین زاده، معاون وزیر گردشگری در سالن جلسات حوزه استان برگزار شد، گفت: استان البرز مملوء از مکان های گردشگری طبیعی و آثار تاریخی است از این رو برای جذب گردشگران باید بسترهای لازم را فراهم کنیم.

او می‌گوید: ایجاد مراکز خدماتی، نمازخانه، سرویس های بهداشتی و غرفه های معرفی اماکن گردشگری و راهنمایی گردشگران از جمله مواردی است که باید ایجاد شود.

استاندار البرر گفت: برای این منظور وزرای گردشگری و راه و شهرسازی طی توافقی برای ایجاد سرویس های بهداشتی در سراسر کشور بمنظور رفاه گردشگران و مسافران عبوری از اماکن گردشگری، اقدام کرده اند.

او می‌گوید: اکنون سرمایه گذار برای این امر در استان وارد شده و باید هر چه سریع تر نسبت به جانمایی اماکن، اقدام کنیم.

عبداللهی گفت: مکان های در نظر گرفته شده باید مورد تایید ادارات کل محیط زیست، منابع طبیعی، گردشگری، راهداری و آب منطقه ای باشد و ضرورت دارد هر کدام از دستگاه ها وظایف حوزه خود را در اسرع وقت انجام دهند.

او می‌گوید: برای تبدیل شدن استان البرز از مبدا به مقصد گردشگری، برنامه های ویژه ای داریم و گام به گام برای تحقق آنها حرکت می کنیم؛ برای این منظور حضور سرمایه گذاران از اهمیت بالایی برخوردار است.

حسین زاده، معاون وزیر گردشگری نیز در این جلسه گفت: ضرورت دارد تمامی دستگاه های مربوطه در استان نسبت به حل موانع و تسریع روند امور پروژه ها اقدام کنند.

او می‌گوید: استان البرز ظرفیت های سرمایه گذاری بسیاری در حوزه گردشگری دارد بنابراین برای جذب سرمایه گذاران وارد عمل شده ایم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.