فلاح:

آتش سوزی ساختمان هلال احمر کرمان عمدی نیست+تصاویر و فیلم

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اعلام وقوع آتش سوزی ساختمان اداری این جمعیت گفت: خوشبختانه این حادثه هیچ گونه تلفات جانی نداشت.

رضا فلاح گفت: در اثر کار تاسیساتی و اتصال سیم برق قسمتی از سالن اجتماعات اداری ساختمان جمعیت هلال احمر استان دچار حریق شد.

او افزود: خوشبختانه در لحظات اولیه این حادثه با کمک نیروی‌های آتش نشانی این آتش مهار شد.

فلاح با اشاره به اینکه این حادثه هیچ گونه خسارت جانی نداشته است، اظهار کرد: این حادثه در قسمت ساختمان اداری جمعیت هلال احمر رخ داده است و انبار‌های امدادی این جمعیت در این مکان وجود ندارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان تصریح کرد: تمامی کارکنان اداری این جمعیت در صحت و سلامت کامل از فردا ۲۰ مهرماه جاری در محل کار خود حضور خواهند یافت.

آتش سوزی

جانشین مدیر عامل آتش نشانی کرمان گفت: ساعت ۱۱ و۱۰ دقیقه ظهر امروز طی تماسی مبنی بر آتش گرفتن ساختمان جمعیت هلال احمر، نیرو‌های آتش نشان بدون فوت وقت در محل حضور یافتند.

فکری پور افزود: به منظوراتفاء حریق در این ساختمان ۸ خودوری امداد و اطفای حریق با ۴۰ نیروی آتش نشان به این حادثه اعزام شده اند.

وی افزود: خسارت‌های زیادی به ساختمان جمعیت هلال احمر کرمان وارد شده است.

فلاح مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان هم بیان داشت: حریق از ساختمان و سالن اجتماعات آغاز شده و به دلیل نمای چوب و وجود صندلی‌ها حریق گسترده شده است.

فرماندار کرمان هم که در محل حاضر شد و از نزدیک در جریان حادثه قرار گرفت علت اولیه این حادثه را اتصال سیم‌های برق حین جوشکاری در این ساختمان عنوان کرد.

آتش سوزی

بابایی تصریح کرد: به دلیل حجم بالای خسارات احتمال جایگزینی ساختمان وجود دارد و با توجه به خسارات وارده ساختمان بلااستفاده خواهد بود.

 

 

برچسب ها: آتش سوزی ، هلال احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کامران محمدی
۲۳:۲۶ ۱۹ مهر ۱۴۰۱
با سلام
با توجه به اینکه سازه ساختمان اسکلت فلزی میباشد، ضروری است وضعیت سازه پس از آتش سوزی توسط کارشناسان خبره بازبینی شود.
آخرین اخبار