امام جمعه موقت سنندج:

رسول اکرم(ص) را در بخشش الگوی خود قرار دهیم

ماموستا حسینی گفت: پیامبر اسلام(ص) اهل گذشت بود و امروز باید همه ما ایشان را الگوی خود قرار داده و در برابر اشتباهات یکدیگر بخشش داشته باشیم.

امام جمعه موقت سنندج ظهر امروز در خطبه‌های نماز‌ جمعه این شهر اظهار داشت: هر ساله در این ایام مراسمات مولودی‌خوانی در منازل، تکایا و مساجد استان کردستان برگزار شده و امسال نیز این جشن‌ها در حال برگزاری است.

او با یادآوری اینکه پیامبر گرامی اسلام(ص) با همه انسان‌ها چه مشرکان و چه مسلمانان اهل گذشت بود، تصریح کرد: باید امروز همه ما رسول اکرم(ص) را الگوی خود قرار داده و در برابر اشتباهات یکدیگر بخشش داشته باشیم.

امام جمعه موقت سنندج با تاکید بر اینکه مسلمانان برای پیروزی و سربلندی مطیع الله، رسول اکرم(ص) و قرآن باشند، افزود: هر کس پیرو رسول الله(ص) باشد، یقینا مطیع الله نیز بوده و در دنیا و قیامت سربلند خواهد بود.

او یادآور شد: خداوند متعال در قرآن هر جا از اطاعت بندگان نسبت به خود بحث کرده، از فرمانبرداری اهل ایمان نسبت به پیامبر(ص) هم صحبت کرده است که نشان از عظمت رسول خدا دارد.

ماموستا حسینی با هشدار اینکه شیطان همواره در کمین انسان‌ها است و قصد دلسری مسلمانان از راز و نیاز خداوند، پیروی از فرموده قرآن و جهاد در راه خدا را دارد، اظهار کرد: شیطان انسان‌ها را وسوسه کرده تا همه را گمراه و اجازه گسترش دین اسلام را ندهد.

خطیب جمعه سنندج امنیت را لازمه پیشرفت و رفع هر مشکلی دانست و عنوان کرد: امنیت نعمت بزرگی است و باید همه با هم حافظ آن باشیم و اجازه ندهیم خدشه‌ای به آن وارد و فرزندانمان در دام اغتشاشگران و مشکلات بیفتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.