تأکید بر رعایت حق آبه تالاب‌های چهارمحال و بختیاری

در دهمین کارگروه استانی مدیریت جامع تالاب‌های چهارمحال و بختیاری بر رعایت حق‌آبه تالاب‌های استان تأکید شد و ساماندهی گردشگری در حاشیۀ تالاب‌های چغاخور و گندمان در دستور کار قرار گرفت.

دهمین جلسه کارگروه استانی مدیریت جامع تالاب‌های چهارمحال و بختیاری با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان و نمایندگان دستگاه‌های عضو این کارگروه در شهرکرد برگزار شد.

سعید یوسف‌پور مدیرکل حفاظت محیط زیست استان درباره مصوبات این کارگروه گفت: با توجه به کاهش میزان آب ورودی به تالاب‌ها و اهمیت رعایت حق‌آبه تالاب‌های استان، نظارت بر میزان خروجی آب تالاب‌ها و حفظ حق‌آبه آن‌ها از سوی دستگاه‌های مسئول تشدید خواهد شد.


بیشتر بخوانید


وی با اشاره به لایروبی مسیل‌های منتهی به تالاب چغاخور، از همکاری سایر دستگاه‌ها برای تکمیل لایروبی خبر داد و افزود: گردشگری در حاشیۀ تالاب‌های چغاخور و گندمان با مشارکت دستگاه‌های مسئول ساماندهی خواهد شد و برنامه‌های در دست اجرا در این حوزه نیز تکمیل خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۲۴ مهر ۱۴۰۱
از سد کارون چهار تستان برای دشتها و شهرهای استان ابرسانی کنید و استان پر اب ایران و زاگرس مرکزی را به اب پایدار و بهتری وصل کنید تا دشتها و شهرهای استان از خشکسالی ها رهایی یابند.