صیانت و اشتغال پس از درمان اعتیاد، مسئولیت اجتماعی صنایع و معادن

صیانت و اشتغال پس از درمان اعتیاد، مسئولیت اجتماعی صنایع و معادن است که در رفسنجان می توان از مجتمع مس سرچشمه کمک گرفت.

احمد دهقانی در حاشیه جلسه مشترک شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان های رفسنجان و انار در محل فرمانداری رفسنجان گفت: تلاش در کنترل نگرش افراد برای رغبت نداشتن مصرف مواد مخدر مهم است و این مسئله نگرشی، مبنای رفتار است و اگر این رفتار کنترل نشود، نگران کننده و موجب بروز مصرف مواد می شود.

او افزود: چالش ها و مسائل در موضوع مواد مخدر دو شهرستان رفسنجان و انار بررسی شد و در این دو شهرستان تلاش در نگرش و کنترل نگرش افراد برای رغبت نداشتن مصرف مواد مخدر به کار می رود.

دهقانی بیان کرد: این مسئله نگرشی مبنای رفتار است و اگر این رفتار کنترل نشود، نگران کننده و موجب بروز مصرف مواد می شود.

او تصریح کرد: دستگاه ها بهتر است برنامه هایی را در بستر آموزش های موثر و شیوه های جدید برای توسعه آموزش های فرزندپروری و آموزش مهارت زندگی داشته باشند که زیربنای همه این موارد توجه به بهداشت روان است و  اثربخشی کار را بالا می برد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان کرمان افزود: همچنین صیانت و اشتغال پس از درمان اعتیاد، مسئولیت اجتماعی صنایع و معادن است که در رفسنجان، می توان از مجتمع مس سرچشمه کمک گرفت.

او تصریح کرد: توجه به حوزه اوقات فراغت یکی از ارکان مهم است که اگر اتفاق نیفتد ممکن است فرد را به ورطه نابودی در منجلاب های مواد مخدر من جمله سیگار، الکل و قلیان بکشاند.

دهقانی بیان کرد: مقرر شد مراکز عرضه قلیان در رفسنجان و انار کنترل شوند و این کار از سوی دانشگاه علوم پزشکی انجام می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار