ساخت ۵ هزار واحد مسکونی در سیرجان

سرپرست فرمانداری سیرجان گفت: بیش از ۵ هزار واحد مسکونی در سیرجان در حال ساخت است و برای ۸ هزار واحد نیز زمین اختصاص داده شده است.

سرپرست فرمانداری سیرجان گفت: بیش از ۵ هزار واحد مسکونی در سیرجان در حال ساخت است و برای ۸ هزار واحد نیز زمین  تامین شده است و متقاضیان واجد الشرایط بر اساس ضوابط و مقررات درسامانه دریافت واحد‌های مسکونی قرار گرفتند.

 علی یعقوبی افزود: واحد‌های در حال احداث برای ۶۰۰ نفر کارگربومی و غیربومی دربخش‌های مختلف کارگری و مهندسی ایجاد اشتغال کرده است و این واحد ها طی مدت دو سال تحویل صاحبان آنان خواهد شد.

رییس بنیاد مسکن سیرجان هم در این زمینه گفت: در بخش ساخت مسکن در طرح نهضت ملی مسکن قریب به ۷ هکتار زمین برای ساخت واحد‌های مسکونی تامین شده و یک هزار و ۲۳۰ واحد مسکونی در حال ساخت که بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و بر اساس برنامه زمانبندی جلو هستیم و تا ۲ سال آینده این واحد‌ها که هرکدام ۹۵ تا یکصد متر زیربنا دارند تحویل واجدین شرایط خواهد شد.

بهنام سلاجقه گفت: در ادامه این طرح مهم خدمت به مردم نیزبرای یکهزار واحد برای اجرا پیش بینی و طراحی شده است که با همت فعالان حوزه مسکن و تعامل بیشتر دستگاه‌های مرتبط این شهرستان رتبه اول استانی را در اجرای طرح نهضت ملی مسکن به‌دست آورد.

برچسب ها: مسکن ملی ، بنیاد مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار