پهلوانیان:

بسیج اساتید بازوی فکری صدا و سیماست

مدیرکل صداوسیمای فارس در دیدار با رییس سازمان بسیج اساتید استان، گفت: بسیج اساتید یکی از توانمندترین بازوی فکری برای برنامه سازی در صداوسیمای فارس است.

دکتر پهلوانیان گفت: عدالت رسانه‌ای و عدالت گستری به این معنا که رسانه ملی هم نقش مطالبه گری و نمایندگی از مردم در طرح مسائل و مشکلات را بخوبی ایفا کند و هم مردم تمامی شهر‌ها، روستا‌ها و بخش‌ها در قاب رسانه ملی دیده شوند.

مدیرکل صداوسیمای مرکز فارس با بیان اینکه رسانه ملی رسانه نظام و تریبون نظام است و تریبون هیچ دستگاهی نیست گفت: صداوسیما، خدمات همه دستگاه‌های نظام را در بخش‌های مختلف به مردم انعکاس می‌دهد.

پهلوانیان هویت محوری، عدالت گستری، صدای مردم و تریبون نظام بودن را چهار تکلیف و انتظار رییس رسانه ملی از صداوسیمای فارس برشمرد.

مدیرکل صداوسیمای فارس گفت: در صداوسیمای فارس در حال نگارش سند اقدام این تکالیف براساس اسناد بالادستی رسانه ملی هستیم تا استان فارس در عرصه ملی و بین المللی بیش از گذشته دیده شود و بدرخشد.

پهلوانیان گفت: استان فارس با توجه به جایگاه مذهبی، فرهنگی، هنری، علمی و تاریخی و به جهت تنوع اقوام و اقلیمی و ظرفیت‌های بی نظیر ایران کوچک است و باید با استفاده از این ظرفیت‌ها برای ایران بزرگ فرهنگی برنامه سازی کند.

مدیرکل صداوسیمای فارس، بسیج اساتید را یکی از توانمندترین بازوی فکری صداوسیمای فارس برشمرد و از این مجموعه خواست در تمامی حوزه‌های برنامه سازی ورود و بعنوان یک نهاد اجتماعی انقلابی نقش خود را در ارتقای جایگاه استان ایفا کند.

دکتر پهلوانیان گفت: تلاش میکنیم برنامه‌های محتوایی و فرمی جذاب در صداوسیمای فارس ساخته و در شبکه‌های سراسری رسانه ملی پخش شود.

او گفت: استفاده از نظرات و اندیشه‌های اساتید و ایجاد جبهه واحد رسانه‌ای در فضای مجازی از مهمترین برنامه‌های صداوسیمای فارس است.

مدیرکل صداوسیمای فارس ابراز امیدواری کرد با تعامل و استفاده از پشتوانه فکری بسیج اساتید در تولیدات مشترک بیش از گذشته همکاری‌ها این دو نهاد افزایش یابد.

رییس سازمان بسیج اساتید استان فارس هم در این دیدار گفت: ایجاد هم گرایی نهاد‌های انقلاب به عنوان خادمان این جبهه و حرکت در یک جبهه واحد، تشکیل شورای اندیشه ورز و مشورتی با حضور تمامی اساتید انقلابی، ایجاد بانک اطلاعاتی از اساتید انقلابی با تخصص‌های مختلف، استفاده از اصلاح بجای انتقاد برای رفع مشکلات نظام، حرکت براساس خرد جمعی و اجتناب از تصمیمات فردی، حلقه میانی ارتباط دانشگاه، نخبگان و جامعه را از مهمترین اقدامات و برنامه‌های بسیج اساتید استان فارس است.

علیرضا فارسی نژاد خواستار تشکیل دائمی اتاق فکر و هیات اندیشه ورز صداوسیمای فارس و بسیج اساتید شد و افزود: برای حرکت در مسیر اهداف انقلاب، باید رویکرد سیستمی، با برنامه ریزی و هدف گزاری مناسب و مشخص داشت تا زمینه جذب مخاطب فراهم شود و مخاطب با نظام فکری، مسائل مختلف را تحلیل کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار