معاون اداره کل زندان‌های استان سمنان خبر داد:

فعالیت بیش از ۵۰ درصد زندانیان استان سمنان در ورزش‌های همگانی

قدرتی گفت:بیش از ۵۰ درصد از زندانیان استان سمنان در ورزش‌های همگانی شرکت داشته و امکانات ورزشی در هواخوری‌های زندان‌ها و سالن‌های ورزشی تهیه شده است.

معاون اداره‌ کل ‌زندان‌های استان سمنان گفت:با توجه به اهمیت ورزش در اصلاح و تربیت زندانیان، در زندان‌های استان سمنان نیز این مورد به‌صورت ویژه دیده شده و اقدامات شایسته‌ای در ۶ ماه نخست امسال انجام شده است.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره‌های ورزشی نوروزی در زندان‌های استان سمنان، عنوان کرد: در این جشنواره که با حضور بیش از ۸۱ درصد از مددجویان مرد و ۷۱ درصد از مددجویان زن درزندان‌های استان سمنان برگزار شد، مسابقات بومی محلی، باستانی، فوتسال و والیبال نیز برگزار شده است.

معاون اصلاح و تربیت اداره کل زندان‌های استان سمنان با بیان اینکه در ۶ ماه نخست امسال مسابقات کبدی نیز برگزار شده است، افزود: در نخستین دوره این مسابقات در زندان‌های استان سمنان بیش از پنج درصد از مددجویان مرد در این مسابقات شرکت کرده‌اند.

قدرتی از تشکیل انجمن‌های ورزشی زندانیان در نظام داوطلبی ورزشی خبر داد و تصریح کرد: تاکنون بیش از چهار انجمن ورزشی در زندان‌های استان سمنان تشکیل شده است که این انجمن بیش از ۸۰ عضو فعال در استان دارد.

وی از حضور پرشور زندانیان در ورزش‌های همگانی خبر داد و خاطرنشان کرد: به‌طور میانگین بیش از ۵۰ درصد از زندانیان هر زندان در ورزش‌های همگانی شرکت فعال داشته و امکانات ورزشی در هواخوری‌های زندان‌ها و سالن‌های ورزش تهیه شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.