بهره‌برداری از استادیوم‌های ولایت در بروجرد و شهدا در خرم‌آباد

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: استادیوم‌های بزرگ ولایت در بروجرد و شهدا در خرم‌آباد که ظرفیت ۱۵ هزار نفری دارند که امید می‌رود در سالجاری با همت استاندار و پیگیری مجمع نمایندگان استان به سرانجام برسند.

آرش قیاسیان در انتخابات هیات فوتبال لرستان، اظهار کرد: لرستان در تمام رشته‌های ورزشی یکی از استان‌های نام‌آور است و استعداد‌های خوبی را از خود بروز داده و مسئولین، مربیان، دست‌اندرکاران و خیراندیشان حمایت کردند تا ورزش لرستان اعتلا پیدا کند.

وی با بیان اینکه به لحاظ زیرساختی لرستان هم‌اکنون دارای ۴۰ چمن مصنوعی و طبیعی بوده که در سطح روستایی و عشایری از آن‌ها استفاده می‌شود، افزود: ۱۹ چمن مصنوعی و طبیعی در حال ساخت است و پیش‌بینی می‌شود برای بسترسازی مناسب سالجاری به بهره‌برداری برسند.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: استادیوم‌های بزرگ ولایت در بروجرد و شهدا در خرم‌آباد با ظرفیت ۱۵ هزار نفری امید می‌رود در سالجاری با همت استاندار و پیگیری مجمع نمایندگان استان به سرانجام برسند.

قیاسیان بیان کرد: ۲۹ چمن طبیعی و مصنوعی در سطح روستایی و عشایری استان در سال ۱۴۰۲ پیش‌بینی شده که نیاز است که به سرانه اضافه شود.

وی با اشاره به اینکه علیرضا بیرانوند، وحید امیری و اولادقباد از تاثیرگذاران فوتبال کشور هستند، افزود: مردم به فوتبال علاقه زیادی دارند و نیاز است بستر‌های لازم برای این رشته ورزشی در استان فراهم شود.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان افزود: ۳۲۰ تیم هم در برگزاری جام پرچم با همت هیات روستایی و عشایری استان، هیات فوتبال و وزارت ورزش و جوانان فعال هستند و این رویداد هم در حال برگزاری است.

قیاسیان با اشاره به اینکه در هفته دولت نیز مجموعه شهید ارکیا الشتر و مجموعه تختی را بهسازی کردیم، گفت: مجموعه چغا بهرام دورود که دارای چمن بزرگی است به بهره‌برداری رسید.

وی هدف از این اقدامات را نگاهی توسعه‌نگر در راستای احیای رشته فوتبال استان و هم‌افزایی بین مجموعه‌ای برشمرد و افزود: امیدواریم بتوانیم رشته فوتبال در لرستان را به بالندگی برسانیم.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان از مجموعه تیم خیبر و دست‌اندرکاران این تیم تقدیر کرد و گفت: خیبر به عنوان یک نماد در لرستان فعالیت دراند و هر آنچه این اداره کل بضاعت داشته در اختیار این تیم قرار داده است.

قیاسیان اضافه کرد: انتظار داریم مجموعه هیات فوتبال لرستان در حوزه‌های آموزشی و استعدادیابی هم‌افزایی داشته باشند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.