روسیه تولید انواع تسلیحات نظامی را افزایش می‌دهد

معاون رئیس شورای امنیت روسیه گفت این کشور در حال افزایش تولید انواع تسلیحات از تانک و تفنگ گرفته تا موشک‌ها و پهپاد‌های با دقت بالا است.

«دیمیتری مدودف» معاون رئیس شورای امنیت روسیه روز دوشنبه خطاب به مخالفان توصیه کرد که امیدوار نباشند این کشور با کمبود تسلیحات روبه‌رو شود.

به گزارش خبرگزاری تاس، مدودف گفت: «تولید تسلیحات و تجهیزات ویژه از همه نوع در حال افزایش است: از تانک و تفنگ گرفته تا موشک‌ها و پهپاد‌های با دقت بالا. خودتان را نگه دارید!»

این سیاستمدار مخالفان روسیه را خطاب قرار داد و گفت: «زمانی که تحلیل‌های دشمن را می‌خوانم، بار‌ها با این ادعا مواجه شده‌ام که روسیه به زودی تجهیزات نظامی و تسلیحات پرکاربرد را تمام خواهد کرد. مثل این‌که همه چیز تمام شده است. خودتان را خفه نکنید.»

این مقام گفت که به دستور «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه، به «نیژنی تاگیل» سفر کرد و از تولید تانک در شرکت «اورال‌واگن‌زاود» (Uralvagonzavod)، بزرگترین تولید کننده خودرو‌های زرهی در آن منطقه بازدید کرد.

به گفته مدودف، در این سفر در مورد مسائل تسریع ارسال تجهیزات به نیرو‌های مسلح برای استفاده در عملیات ویژه نظامی و رفع مشکلات موجود بحث شد.

دیمیتری مدودف گفت: «هدف اجرای دقیق قرارداد‌های دفاعی دولت در تمامی پارامتر‌های کلیدی آن، جلوگیری از اختلال در تأمین تجهیزات تعیین شده است. توجه به این واقعیت وجود دارد که همه پیمانکاران از جمله در مورد اتهامات کیفری باید پاسخگو باشند و درخواست‌ها برای وزارتخانه‌ها و سایر سازمان‌هایی که متولی قرارداد‌های دولتی هستند پذیرفته شده است. نظارت بر اجرا ادامه خواهد داشت.»

معاون رئیس شورای امنیت روسیه پیش‌تر در سخنانی هشدار داده بود در صورتی که هریک از کشور‌های غربی یا اوکراین کریمه را جدا از خاک روسیه بپندارند و به آن حمله کنند، روز داوری (قیامت) آغاز خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار