عباسی:

اتمام پروژه‌های نیمه تمام گیلان در دستور کار باشد

استاندار گیلان در سفر یک روزه به آستارا بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام در استان و به سرانجام رساندن آن‌ها تأکید کرد.

اسدالله عباسی امروز (چهارشنبه ۴ آبان ماه) در سفر یک روزه به بندر آستارا از پروژه‌های مهم تجاری، اقتصادی و گردشگردی این شهرستان مرزی بازدید کرد.

بازدید از روند گسترش پایانه حمل و نقل صادراتی کالا، پروژه گردشگری تالاب بین المللی استیل و نیز مسیر ریل گذاری راه آهن رشت - آستارا در این شهرستان از برنامه‌های این سفر بوده است.

استاندار در این بازدید‌ها تأکید کرد: همه پروژه‌ها به ویژه طرح‌هایی که مرتبط با فرآیند تقویت تجارت هستند، با همتی مجدانه و عزمی جهادی و انقلابی، به سرانجام برسد و تأخیر در بهره برداری از آنها، پذیرفتنی نیست.

عباسی با اشاره به مسیر شمال جنوب و نقش مهم راه آهن گیلان در آستارا گفت: فعال شدن اقتصاد دریا، تسهیل تجارت دریایی و حمل و نقل دریایی و زمینی از جمله ثمرات تکمیل این مسیر است.

او از مسئولان خواست با جدیت امور را به دست گرفته و بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام گیلان و به سرانجام رساندن آن‌ها همت گمارند.

بازدید میدانی از پروژه‌های عمرانی عام المنفعه، کشاورزی، صنعتی، گردشگردی و اقتصادی، دیدار چهره به چهره با مردم، نشست با تجار و بازرگانان، بهره برداری از ساختمان مرمت شده امام زادگان ابراهیم و قاسم (ع) و دیدار با خانواده معزز شهید از دیگر برنامه‌های سفر استاندار گیلان به شهرستان مرزی بندر آستارا است.

سفر یک روزه استاندار گیلان به بندر آستارا

شهرستان مرزی بندر آستارا در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.