اختصاص یک میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال اعتبار برای زمین چمن تویسرکان

مدیر ورزش وجوانان تویسرکان گفت: کلنگ زنی زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال انجام خواهد شد.

محسن شایسته گفت: ۳۹ هیئت ورزشی در تویسرکان وجود دارد که ۲۴ هیئت ورزشی در حوزه بانوان ۷ هیئت در سرکان و ۵ هیئت در فرسفج در حال فعالیت هستند.

او گفت: ۲ هزار ۱۵۰ نفر بیمه ورزشی در این شهرستان انجام شده که از این تعداد ۱ هزار ۲۸۶ نفر آقا و ۸۶۴ نفر خانم هستند.

مدیر ورزش و جوانان تویسرکان می‌گوید:۶۳ مورد مسابقه در شهرستان تویسرکان برگزار شده است که از این تعداد ۴۷ مورد آقایان ۱۶ مورد مربوط به بانوان بوده است.

به گفته شایسته؛ اعزام مسابقات استانی ۵۷ مورد بود که ۳۵ مورد مربوط به آقایان و۲۲ مورد بانوان بوده است.
او گفت:۲۸ مورد میزبان مسابقات ورزشی در این شهرستان بوده‌ایم که ۲۱ مورد در بخش آقایان ۷ مورد در بخش بانوان را شامل شده است.

شایسته در ادامه گفت:۳۰ مورد اعزام مسابقات کشوری، میزبانی مسابقات کشوری ۴ مورد، مدال آوران استانی ۱۳۹ مورد و ۳۳ مورد مقام تیمی کسب شده که از این تعداد مدال آوران کشوری ۲۹ مورد استانی و ۹ مورد مدال کشوری بوده است.

مدیر اداره ورزش و جوانان استان همدان گفت: اعزام به مسابقات ملی و آسیایی شامل گلبال، وزنه برداری، سپکتاکرا بوده و مدال آوران ملی هم در سه رشته سپکتاکرا، گلبال و وزنه برداری را شامل شده است.

شایسته گفت: دعوت و اعزام به اردو رشته‌های بوکس، جودو، سپکتاکرا، فوتبال و گلبال بوده همچنین میزبانی برگزاری اردوی ورزشی در سطح شهرستان بوده‌ایم.

او گفت: در شش ماهه نخست امسال، اعتباری افزون بر ۹۷ میلیارد و ۱۰ میلیون تومان به زوج‌های جوان تویسرکانی در قالب وام ازدواج پرداخت شده و در شش ماه نخست سال قبل میزان پرداخت وام ازدواج ۴۹ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان بوده که نشان می‌دهد میزان پرداخت وام ازدواج در شش ماه ابتدایی امسال بیش از ۹۷ درصد افزایش یافته است.

شایسته می‌گوید: در ۵ ماهه امسال ۶۰ فقره طلاق و ۳۱۲ فقره ازدواج در تویسرکان انجام شده که در مدت مشابه سال قبل ۱۰۱ فقره طلاق و ۳۱۸ فقره مورد ازدواج بوده است که در سطح استان، شهرستان تویسرکان ۴۰ درصد کاهش طلاق داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.