علم، تحصیل و خانواده بدون امنیت مفهومی ندارد

خطیب جمعه اهواز گفت: اگر امنیت نباشد علم و تکنولوژی و استحکام خانواده مفهوم نخواهد داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدنبی موسوی فرد با بیان اینکه مهمترین راهبرد و مأموریت نظام جمهوری اسلامی تأمین امنیت است، گفت: اگر امنیت نباشد علم و تکنولوژی و استحکام خانواده مفهوم نخواهد داشت. ما نمونه آن را در لبنان، عراق و سوریه دیده‌ایم و در یمن نیز شاهد آن هستیم؛ اگر فرزندان ما بخواهند تحصیل کنند، بدون امنیت تحصیل مفهومی ندارد.

او با اشاره به حضور آمریکا در نقاط مختلف جهان که کیلومتر‌ها از کشورشان دور است، افزودد: آمریکا مدام ذهن مخاطب خود را قانع می‌کند که باید جاسوسان و نیرو‌های ویژه خود را به سراسر مناطق دنیا بفرستد تا امنیت آن‌ها تأمین شود.

آقای موسوی به تریلیون‌ها هزینه در خاورمیانه از سوی آمریکا اشاره کرد و یادآور شد این مسئله برای آن است تا به ملت خود بفهمانند تأمین امنیت آن‌ها با چه مخاطراتی مواجه است و حضور سردمداران خود را در مناطق مختلف توجیه کنند.

نماینده، ولی فقیه در خوزستان می‌گوید که با مرگ یک دختر در کشور آشوب به پا می‌کنند و می‌گویند حقوق زن اینجا رعایت نمی‌شود؛ در حالی که در کشور ما در تمام دوران ۴۳ سالی که از انقلاب می‌گذرد هر سال انتخابات برگزار می‌شود، اما در عربستان یک انتخاباتی برگزار نمی‌شود؛ آن وقت ما می‌شویم دیکتاتور و آنجا مهد دموکراسی است؟

این مقام مسئول همچنین از عملکرد غیر حرفه‌ای شبکه‌های لندنی در پوشش اخبار انتقاد کرد و گفت: در حالی که یک دختر به هر دلیل از دنیا می‌رود و خون او برای ما محترم است، آشوب به پا می‌کنند، ولی در حرم شاهچراغ آن جنایت اتفاق می‌افتد، بعد می‌گویند کار خود رژیم است و وقتی داعشی‌ها این جنایت را به خود نسبت می‌دهند می‌پذیرند!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.