جریمه میلیاردی فروشگاه زنجیره ای گرانفروش

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: فروشگاه‌ زنجیره‌ای گرانفروش، به پرداخت ۳۸ میلیارد ریال جریمه محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی با اشاره به رسیدگی به پرونده گرانفروشی یکی از شعبات فروشگاه‌های زنجیره‌ای در ارومیه گفت: در این پرونده، متهم به پرداخت ۳۸ میلیارد ریال جریمه محکوم شد.

حسین نجف زاده افزود: مدیر شرکتی به عنوان متهم توسط شعبه پنجم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان ارومیه احضار و پس از تفهیم اتهام در دفاع از خود بیان داشت که همه افزایش قیمت‌های اعمال شده در سیستم فروش بر اساس فاکتور خرید و به صورت کلی در سامانه جامع تجارت شرکت لحاظ شده و اگر هم گرانفروشی شده باشد احتمالا در چند فروشگاه و آن هم با تعداد کم است.

وی اضافه کرد: با توجه به دفاعیات غیرمستدل و غیرموجه متهم و ارائه نشدن هرگونه اسناد و مدارک در جهت رفع اتهام انتسابی از سوی متهم و بازرسی از محل واحد صنفی و تائید فروش بیش از ۹۰ درصد کالا‌ها به نرخ‌های بیشتر از قیمت درج شده در روی جلد، تخلف انتسابی به این فرد محرز شد.

وی اظهار کرد: متهم این پرونده با محرز شدن تخلف به پرداخت ۳۸ میلیارد ریال جریمه و همچنین نصب پارچه بر سر درب محل به مدت ۱۰ روز جریمه شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف مربوط به بخش کالا و خدمات، موضوع را از طریق سامانه اینترنتی www,tazirat ۱۳۵.ir، تلفن ۱۳۵سازمان تعزیرات حکومتی و تلفن ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گزارش کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.