جریمه میلیاردی متخلفین آرد و نان آذربایجان غربی

مدیر کل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: در ۷ ماهه گذشته متخلفین آرد و نان در استان ۱۵۷.۷ میلیارد ریال جریمه شدند.

حسین نجف زاده مدیر کل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: در ۷ ماه گذشته به ۵۱۰۵ فقره پرونده تخلفات شامل بر احکتار و عرضه خارج از شبکه آرد،  گرانفروشی و کم فروشی در حوزه آرد و نان استان رسیدگی شد.

این مقام قضایی افزود: از ابتدای امسال ۵۶۹ فقره پرونده تخلف، احکتار و عرضه خارج از شبکه آرد توسط نانوایی‌های استان به شعب تعزیرات حکومتی استان واصل شده که از این تعداد پرونده وارده به ۵۶۶ فقره پرونده رسیدگی و متخلفین به پرداخت ۶۱ میلیارد و ۳۱۳ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شدند.

نجف زاده در خصوص تعداد پرونده‌های تشکیل شده در بخش تخلفات عرضه نان نیز خاطر نشان کرد: در این مدت تعداد ۴ هزار و ۵۴۶ فقره پرونده تخلفاتی، گرانفروشی، کم فروشی و عرضه خارج از شبکه نان توسط واحد‌های نانوایی در شعب تعزیرات حکومتی استان رسیدگی شد که از این تعداد  به ۴ هزار و ۵۳۹ فقره پرونده رسیدگی و متخلفین به پرداخت ۹۷ میلیارد و ۴۶۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شدند.

وی یاد آور شد: هیچ گونه کمبودی در عرضه و توزیع آرد ونان در استان وجود ندارد و بازرسان تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی در حال نظارت برکار نانوایی‌ها هستند.

وی از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلفات اقتصادی و صنفی موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی www.tazirat ۱۳۵.ir و یا تلفن ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی استان و در همچنین تلفن ۱۲۴ سازمان صنعت؛ معدن وتجارت استان گزارش کنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.