فردا در ارومیه هیچ نانوایی تعطیل نیست

کارگروه آرد نان و گندم آذربایجان غربی تصویب کرد: فردا جمعه تمامی نانوایی‌ها در شهرستان ارومیه موظف به پخت نان هستند.

کارگروه آرد نان و گندم آذربایجان غربی که با حضور معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری، کارشناس مسئول آرد نان و گندم فرمانداری، مدیر جهاد کشاورزی ارومیه، مدیر بازرسی و نظارت بر محصولات کشاورزی و روسای مراکز و بازرسان جهاد کشاورزی برگزار شد تصویب کرد:  فردا تمامی نانوایی‌های شهرستان ارومیه موظف به پخت نان هستند.

 مدیر بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی آذربایجان غربی در حاشیه جلسه کارگروه آرد نان و گندم استان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: به علت تخلف و عدم اطلاع از برخی قوانین طرح هوشمندسازی نظارت بر نانوایی‌ها، سهمیه آرد شهرستان کاهش یافته بود که با پیگیری کارگروه آرد، نان و گندم شهرستان با افزایش سهمیه آرد ترمیمی جبران خواهد شد.

قادر لعل شهسوار ادامه داد: نانوایی‌هایی که افزایش سهمیه داشتند موظف به نصب بنر و اطلاع رسانی در خصوص افزایش سهمیه آرد هستند.

به گفته وی براساس تصمیم اعضای کارگروه آرد نان و گندم آذربایجان غربی فردا جمعه ۵ خرداد ماه با حضور ۳۰ اکیپ بازرسی متشکل از ۱۱ اکیپ از روسای مراکز جهاد کشاورزی، ۱۰ اکیپ از بازرسی سازمان جهاد کشاورزی استان و شهرستان، ۴ اکیپ از صمت، ۲ اکیپ از بهداشت، ۲ اکیپ از اتاق اصناف و یک اکیپ از تعزیرات مانور تشدید نظارت بر نانوایی‌های شهرستان ارومیه برگزار خواهد شد.

 مدیر بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی آذربایجان غربی می گوید: بر پایه تصمیم این کارگروه لیست نانوایانی که در آن‌ها تجمع هست با نظر بخشداران تهیه و در اختیار روسای مراکز جهاد کشاورزی قرار گرفته است.

شهسوار خاطر نشان کرد: لیست ۱۴ تخلف که منجر به کاهش سهمیه آرد می‌شود از سامانه استخراج و برای آموزش و آگاهی به نانوایان در اختیار بازرسین قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: بازرسان ضمن اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به نانوایان در خصوص ۱۴ مورد تخلف که منجر به کاهش سهمیه آرد می‌شود، تعهد کتبی در قبال دریافت افزایش سهمیه را اخذ خواهند نمود.

گفتنی است امروز ۱۱ اکیپ بازرسی برای حوزه نان و نانوایی شهرستان ارومیه اعزام شد که ۹ مورد تخلف از ۵۳ بازدید ثبت شده است.

هماهنگی با ۴۰ واحد نانوایی که جهت تولید نان بیشتر دو کیسه آرد سهمیه ترمیمی داشتن انجام و در حین بازرسی ضمن اخذ تعهد مبنی بر پخت نان و افزایش ساعات کار، به مدت یک هفته توسط تیم‌های بازرسی رصد و نظارت خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۷ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
ا‌سلام‌اولا‌مسولان‌به‌کیفیت‌نان‌هم‌رسیدگی‌فرمایند‌هم‌ازلحاظ‌وزن‌وپخت‌‌وعیره....ودرضمن‌هرنانوایی‌که‌ادعا‌میکنه‌نمیصرفه‌لطفا‌امتیازشو‌واگذار‌کنه‌کسی‌اجبارش‌نکرده‌پس‌خیر‌وسودی‌است‌ولی‌شکرنعمت‌نیست‌دوستان‌وهمکاران‌وهمشهریان!!!!پس‌چطور‌درکرج‌هرکس‌از‌راه‌میرسه‌امتیازه‌نانوایی‌میگیره‌وان‌هم‌ازاد‌نه‌یارانه‌هروقت‌هم‌مردم‌اراده‌میکنند‌میرن‌نونشان‌را‌ازهرکجا‌که‌کیفتش‌بهتره‌میخره‌ومثل‌ارومیه‌ازساعت‌۵‌صبح‌صف‌نمی‌بندنندالتماس‌دعا‌یکم‌شکرنعمت‌وقانع‌باشیم‌درست‌میشه‌عین‌زدن‌وسرریز‌وحیف‌ومیل‌کردن‌بنزین‌حال‌نمیزارین‌یکقطره‌هم‌بریزه!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۴ ۰۷ خرداد ۱۴۰۲
تو این دوسال بند کردید به نانوا ... بد بخت تر از این صنف پیدا نکردید ..... قیمت نان تحمیلی و هزینه های تورمی واقعا چه فکری میکنید تنها صنفی که همه متصدی اون هستن از فرماندار گرفته تا بهداشت تعزیرات ...جهاد کشاورزی و... الان ده کیلو خمیر مایه تو بازار آزاد یک میلیون و هفتصد شده دولتی ششصد به هر نونوا یه کیسه در ماه میگن نیست بقیه را باید از بازار آزاد بخری جالب تو بازار آزاد به وفور هست ..... هیچ نهادی نظارت ندارد هزینه بیمه هرسال اضافه میشه هزینه کارگر آب برق گاز هم که هست اگه مغازه اجاره باشه که دیگه هیچ......تهش که حساب میکنید یه چیزی از جیب باید بدی با این وضعیت کم کم باید فاتحه این صنف را بخونیم ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۶ ۰۷ خرداد ۱۴۰۲
چراسهمیه آرد رو کم کنین که‌ مردم تهد فشار باشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۰ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
خخخخ‌نانوایی‌مسکن‌مهر‌شاندیز‌همیشه‌گربه‌میرقصوند‌ بازرسشون‌ خیلی با عرضه‌ نیستن بارها‌بارها‌تماس‌گرفتیم‌ولی‌متاسفم