تشدید نظارت و بازرسی‌ها بر عملکرد نانوایی‌های آذربایجان غربی/هر روز ۲۰۰ مورد بازرسی

مدیر بازرسی و نظارت بر بازار آذربایجان غربی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۴ هزار و ۵۴۸ مورد از نانوایی‌ها و کارخانه‌های آرد استان بازرسی شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی در جلسه مسائل و مشکلات حوزه آرد و نان که در سالن جلسات جهاد کشاورزی استان برگزار شد، با اشاره به اهمیت تامین نان به عنوان غذای اصلی سفره مردم، گفت: بازرسان باید نسبت به فعالیت نانوایی‌ها حساسیت بیشتری داشته و با تخلفات صورت گرفته برخورد جدی نمایند و نسبت به تشویق نانوایان قانونمند و مردمدار اقدام نمایند.

خسرو شهبازی با تاکید بر لزوم نظارت بیشتر توسط اتحادیه و دستگاه‌های نظارتی بر عملکرد نانوایی ها، از مردم خواست همچون گذشته به همراهی و همکاری خود با بازرسان و دستگاه‌های نظارتی ادامه داده و تخلفات مشاهده شده را سریعا گزارش نموده تا تمهیدات لازم اتخاذ گردد.

 ۱۴ هزار و ۵۴۸ مورد بازرسی از سطح نانوایی‌ها و کارخانه‌های آرد استان

مدیر بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی استان نیز در این جلسه از انجام ۱۴ هزار و ۵۴۸ مورد بازرسی از ابتدای سال جاری تاکنون توسط بازرسان جهاد کشاورزی از سطح نانوایی‌ها و کارخانه‌های آرد استان خبر داد که منجر به تشکیل یک هزار و ۱۴ پرونده در تعزیرات حکومتی شده است.

قادر شهسوار افزود: ارزش پرونده‌های تشکیل شده بیش از ۶۴۳ میلیون تومان بوده و بیشترین بازرسی‌ها مربوط به ارومیه با ۲ هزار و ۸۴۳ مورد بازرسی وتشکیل ۳۴۸ پرونده به ارزش بیش از ۱۷۴ میلیون تومان بوده است.

وی اضافه کرد: ۴۶ اکیپ بازرسی قرارگاه امنیت غذایی جهاد کشاورزی در سطح استان فعال هستند که ۸ اکیب بازرسی در مرکز استان مستقر هستند.

شهسوار بیان کرد: با همکاری سایر اکیپ‌های بازرسی سازمان صمت، بسیج اصناف، اتحادیه‌های مربوطه و سازمان تعزیرات حکومتی، اخیرا ۳۱ اکیپ در اجرای طرح تشدید نظارت و بازرسی بر بازار کالا‌های اساسی از جمله آرد و نان در سطح شهرستان ارومیه همکاری می‌کنند.

شهسوار خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه عرضه نان در نانوایی‌ها صرفا از طریق دستگاه کارت خوان انجام می‌گیرد، بنابراین در مرحله سوم اجرای طرح هوشمند سازی در واقع سهمیه آرد بر اساس عملکرد نانوایی‌ها به نانوایان اختصاص داده می‌شود.

از شهروندان عزیز درخواست می‌کنیم هر گونه تخلفات صنفی اعم از گران فروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت و رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی، احتکارو سایر موارد را به سامانه‌های ۱۸۶۶، ۱۲۴ سازمان صمت یا ۱۳۵ تعزیرات حکومتی گزارش دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهران
۲۱:۵۴ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
مبارکه ولی پس چرا هر روز صفها طولانی تر میشه نکنه مسئولین بر طول صفها نظارت می کنند تا رکوردهای گینس رو جابجا کنن