تحقق ٨٠ درصدی تعهدات اشتغال شهرستان زرند

فرماندار زرند گفت: تعهد اشتغال شهرستان در سال جاری ٢ هزار و ۵٠٠ نفر تعیین شد که از این میزان ٨٠ درصد تحقق یافته است.

 جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی و کارگروه اشتغال شهرستان زرند به ریاست سید رضا حسینی نژاد فرماندار و جمعی از مدیران اجرایی شهرستان برگزار شد.

سید رضا حسینی نژاد در این جلسه با بیان اینکه ستاد اقتصاد مقاومتی و کارگروه اشتغال نقش بسیار مهمی را در تحقق اهداف و سیاست‌های دولت در تسهیل فضای کسب و کار دارد، افزود: از اینرو این انتظار وجود دارد تا این کارگروه به طور فعال و پویا در راستای وظایف خود گام بردارد.

او با اشاره به اینکه تعهد اشتغال شهرستان در سال جاری ٢ هزار و ۵٠٠ نفر تعیین شده است که از این میزان ٨٠ درصد طی ٨ ماهه سالجاری، تحقق یافته است؛ بر اهتمام ویژه دستگاه‌های اجرایی شهرستان جهت تحقق صددرصدی تعهدات اشتغال شهرستان تاکید کرد.

نماینده عالی دولت با تاکید بر لزوم اجرای اصولی برنامه اشتغالی افزود: همه دستگاه‌های عضو کارگروه اشتغال باید به‌صورت هماهنگ و منسجم زیرساخت‌ها و بستر‌های مناسب را برای کارآفرینان و سرمایه‌گذاران فراهم کنند تا با ایجاد فرصت‌های شغلی و کاهش نرخ بیکاری، زمینه رشد اقتصادی فراهم شود.

رضا نورالدینی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری نیز تدوین ساز و کار‌های لازم برای گسترش اعطای تسهیلات به طرح‌های اولویت دار بخش‌های کشاورزی، دامداری، صنعتی، گردشگری، صنایع‌دستی و... از جمله اهداف تشکیل این کارگروه دانست.

سید رضا محمود زاده رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز ضمن تاکید بر همکاری بانک‌های عامل جهت پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی، تسهیلات تبصره ١٨و سایر تسهیلات اشتغال، پیامد تشکیل این جلسات را افزایش رونق تولید و اشتغال جوانان برشمرد.

برچسب ها: اشتغال ، کارگروه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار