رئیس بنیاد مسکن خبر داد:

آغاز ساخت ۱۹۰ هزار واحد مسکونی در روستاها

نیکزاد گفت: بنیاد مسکن ساخت ۱۹۰ هزار واحد مسکونی روستایی و ۱۰۳ هزار واحد مسکن شهری را آغاز کرده است.

نیکزاد گفت: بنیاد مسکن وظیفه دارد به عنوان نهاد انقلابی در کنار وزارت راه وشهرسازی در اقدام طرح نهضت ملی مسکن  تلاش کند بنابراین در ساخت مسکن شهری در ۱۰۳ هزار واحد  مسکونی هدف گذاری کرده  که در مراحل مختلف اجرایی  قرار دارد و تعدادی از آنها در هفته دولت به بهره برداری رسید .

به گفته رئیس بنیاد مسکن طبق برنامه ریزی صورت گرفته  ظرف چند ماه آینده  تعداد قابل توجهی واحد مسکونی در سراسر کشور آماده افتتاح می شود.

او می گوید: در ساخت مسکن روستایی به دلیل عدم پرداخت تسهیلات مسکن روستایی دست انداز هایی ایجاد  شده بود که رفع شده و خوشبختانه در جلسه هیئت وزیران و با پیگیری انجام شده موانع تسهیلات دهی رفع و پرداخت تسهیلات مسکن روستایی نهایی شده است.

نیکزاد گفت: در مصوبه نهایی شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر که روستا بودند محروم شده بودند که هم اکنون این مشکل برطرف شد و در ضمانت نامه ها هم مشکل وجود داشت که سفته زنجیره سه نفره مصوب شد و از ۲۵ آبان ۱۴۰۰ دریافت کنندگان تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی می توانند متمم تسهیلات را دریافت کنند.

 نیکزاد گفت: ساخت ۱۹۰ هزار مسکن روستایی در حال انجام است و جهت گیری برای ساخت ۶۰۰ واحد مسکن  روستایی در حال  برنامه ریزی است و ۴۰۰ هزار واحد عملیات اجرایی آنها شروع شده است.

رئیس بنیاد مسکن گفت:  در کشور ۲۲ نقطه دچار سیل و  زلزله شده بودند که بازسازی و تعمير آنها در حال اجرا است و در حوزه مسکن محرومین هم با همکاری بنیاد مستضعفان ساخت ۴۰ هزار واحد مسکونی را در دستور کار خود قرار داده ایم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۳ ۱۲ آبان ۱۴۰۱
بیش از سه ما پرونده دادیم منتظریم تسهیلات بدن یه خراب شده بسازیم هنوز هیچ خبری نیست. اگ کاری نمیکنید لااقل دروغ نگید جان هر کی دوس دارین
Iran (Islamic Republic of)
سیاوش
۲۳:۱۲ ۱۱ آبان ۱۴۰۱
مدت 4سال در انتظار مسکن هستیم ولی هر بار یک بهانه ای میارن چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۶ ۱۱ آبان ۱۴۰۱
در روستا ها زمین های بنیادی به افرادی که نه ساکن بودند ونه بومی واگذار کردند وشروع کردند به شهرک سازی یا خود بنیاد خانه های بنیادی ساخته تمام به این بهانه که متقاضی بومی نبوده فروختند به مرفهان خوش نشین اگر متقاضی بومی نیست چرا مراتع را تخریب کردند مثلا در بعضی مناطق خوش اب وهوا کل جمعیت ساکن به ده نفر نمی رسد که همه هم سالمند هستند هرروز بر ساخت وسازها وشهر ک سازی افزدوه میشود وروستایی بخاطر یک لقمه نان اواره ودر بدر شهر ها است
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۰:۴۷ ۱۱ آبان ۱۴۰۱
سلام
به آقای نیکزاد بفرمایید چرا الکی حرف می زنید کجا مشکل حل شده
امروز به بنیاد مسکن مراجعه کردیم می گویند باید زمین سند شش دانگ داشته باشد تا وام تعلق بگیرد و طرف دیگر هم می گوید تا زمین احداث نشود سند شش دانگ صادر نمی شود و ما موندیم حالا
مشخص هست شما و دولت نمی خواد این وام رو پرداخت کنه که این قدر مردم رو بیشتر از یکسال الاف و سرگردان کردید و وعده وعید میدهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۸ ۱۱ آبان ۱۴۰۱
سلام ،

علی برکت الله ،


به امید رضایت مردم ،
آخرین اخبار