رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد:

آموزش و پرورش استان از طرح تحولی مدارس سمای یزد حمایت کند

دهقانی حمایت آموزش و پرورش استان را از مجموعه مدارس سمای یزد به عنوان آغازگر یک طرح تحولی ارزشمند و حرکت به سمت تقویت یک مرکز آموزشی و فرهنگی خواستار شد.

محمدرضا دهقانی اشکذری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد در نشست شورای نظارتی مدارس سمای استان که با اعضا و مدیر کل آموزش و پرورش استان اظهار داشت: مجموعه مدارس سما به سمت کیفت پیش می‌رود و ما از آموز ش و پرورش انتظار کمک داریم، زیرا در واقع دانش آموز ۱۲ سال با آموزش و پرورش ارتباط دارد.

او ابراز کرد: در این ۱۲ سال دانش آموز وارد مدرسه می‌شود و این سئوال مطرح است که در هر سال چه چیز‌هایی یاد می‌گیرد و با چه محتوایی باید مکمل و با چه شیوه‌ای تدریس شود؟

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد، گفت: دانشگاه یک ظرفیتی است که از پشتیبان محتوایی برخوردار است و رحمی نژاد مدیر کل آموزش و پرورش از تجربه‌های فرهنگی و هم تجربه‌های اداری بالایی برخوردارند که ما خواهشمند یم به ما کمک کنند.

دهقانی اشکذری تصریح کرد: مجموعه مدارس سمای استان یزد نه فقط به صورت شعاری بلکه به صورت پایه‌ای و پایلوت سند تحولی را با هدف ارتقای مباحث پرورشی، فرهنگی و معنویت و اخلاق در کنار علم آموزی آغاز کرده است و از آموزش و پرورش استان یزد انتظار داریم با اجرای این طرح همراهی کند و سپس با افتخار آن را معرفی نماید.

او، وجود برخی رشته‌ها در مجموعه مدارس سمای یزد را بی نظیر خواند و افزود: شاید برخی مهارت‌ها در هیچ مدرسه‌ای امکان ایجاد نباشد، ولی در این مدارس فعالیت دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد، حمایت آموزش و پرورش استان را از مجموعه مدارس سمای یزد به عنوان آغازگر یک طرح تحولی ارزشمند و حرکت به سمت تقویت یک مرکز آموزشی و فرهنگی خواستار شد تا در آینده‌ای نزدیک کل مدارس آموزش و پرورش استان از نتایج این طرح تحولی بهره‌مند شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار