ثابت:

دشمن ایران قوی نمی‌خواهد حتی اگر اسلامی نباشد

مسئول دفتر نهاد نمایندگی، ولی فقیه در دانشگاه پیام نور فارس گفت: دشمن ایران قوی نمی‌خواهد، حتی اگر اسلام و جمهوری اسلامی در ایران حاکم نباشد.

حجت‌الاسلام حافظ ثابت در آیین یادبود شهدای مظلوم حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) در دانشگاه پیام نور شیراز، حمله تروریستی اخیر به حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) را ادامه کینه توزی و دشمنی با انقلاب اسلامی ایران ذکر کرد و گفت: دشمن ایران قوی نمی‌خواهد حتی اگر اسلام در این کشور حاکم نباشد.

او گفت: دشمن، ایران تکه تکه و ضعیف میخواهد که نتواند دربرابر آن‌ها قد علم کند و برای رسیدن به این هدف شوم، دست به هر جنایتی خواهند زد.

حافظ ثابت گفت: باید هشیار باشیم چرا که حمله تروریستی اخیر نه اولین است و نه آخرین عملیات تروریستی.

این استاد دانشگاه در ادامه به برخی وظایف دانشگاهیان در شرایط فعلی پرداخت و افزود: باید در حد توان در جبهه حق بمانیم و با تمام قوا از ایرانیت و اسلامیت خودمان یعنی جمهوری اسلامی دفاع کنیم. جمهوری اسلامی یعنی ایرانی که در کنارش اسلامیت باشد.

او با بیان اینکه ما دانشگاهیان با شهدا بیعت تازه می‌کنیم و عهد می‌بندیم که در مسیر پاسداری از آرمان‌های آنان تلاش کنیم، گفت: دشمن بداند که با توطئه‌های اخیرش، انقلاب ما خاتمه پیدا نمی‌کند، چرا که مردم از ولایت برنخواهند گشت و مسیری جز مسیر اولیا و ائمه را انتخاب نخواهند کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه پیام نور فارس در بخش دیگری از سخنان خود به برخی مشکلات جامعه نیز اشاره کرد گفت: اگر چه مردم نسبت به شرایط فعلی جامعه به ویژه وضع نامناسب اقتصادی که برخی انسان‌های ضعیف و بی تعهد، زمینه ساز آن شده اند، معترض هستند، اما مردم ولایتمدار ما به راحتی از کنار خون شهدا نمی‌گذرند و انتقام آنان را خواهند گرفت.

حافظ ثابت گفت: به انسان‌های فریب خورده "مسئول یا غیرمسئول" اجازه نمی‌دهیم که مسیر انقلاب را کج کنند چرا که انقلابمان را با کسی خرید و فروش نخواهیم کرد.

اجرای مراسم عزاداری سنج و دمام و نوحه سرایی از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار