نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

جریان انقلاب اسلامی باید تا ظهور امام عصر ادامه داشته باشد

آیت الله دری نجف آبادی گفت: مردم با هوشیاری رهبر فرزانه انقلاب را همراهی کنند و راه انقلاب را ادامه دهند.

آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه‌های نماز جمعه شهر اراک ضمن تشکر از مردم اراک در راهپیمایی ۱۳ ابان شمن قدردانی از حظور گسترده مردم در راهپیمایی امروز گفت: جریان انقلاب اسلامی باید تا ظهور امام عصر ادامه داشته باشد.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: مردم همه باید هوشیار باشند و با هوشیاری رهبر فرزانه انقلاب را همراهی کنند و راه انقلاب را ادامه دهند، ملت بزرگ ما افتخار ما است و مقام معظم رهبری و امام راحل افتخار بشریت بوده و هستند.

او اضافه کرد: دفاع از امام و شهدا و آرمان‌های انقلاب دفاع از ایمان و معنویت و تقوا و... است، امام راحل مرز ولایت و کربلا و... را برای مردم روشن کرد و خطی را ترسیم کردند که خط عزت و شرف و عظمت و استقلال و سربلندی ایران اسلامی است.

امام جمعه اراک بیان کرد: باید قدر عظمت‌ها و نعمت‌های کشور را بدانیم و با کمک هم ایرادات را برطرف کنیم و کشور امام زمان را همه با هم باید به پیشرفت برسانیم.

او با بیان اینکه نباید اجازه داد جوانان تحت تاثیر رسانه‌های بیگانه قرار گیرند خطاب به فریب خورده‌ها گفت: به ملت و خون شهدا خیانت نکنید، آشوب و اغتشاش نکنید و امنیت کشور را به خطر نیندازید، ناموس امنیت و اقتدار کشور مقدس است، عقده گشایی نکنید، همه چیز را آتش نزنید، منتظر نباشید آمریکا و اسرائیل و داعش و منافقین بیایند، آن‌ها کورخوانده اند و موفق نخواهند شد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به اینکه اینجا پایگاه اهل بیت عصمت و طهارت و سرزمین امام حسین استو امسال نزدیک به ۵ میلیون نفر از مردم ایران به کربلا مشرف شدند تصریح کرد: در برابر هرزگی‌های شرق و غرب تنها راه اهل بیت را داریم و الگوی ما خانواده علی ابن ابی طالب است.

او با اشاره به ولادت امام حسن عسگری (ع) و وفات شهادت گونه حضرت فاطمه معصومه (س) خاطرنشان کرد: همه وجود ما غرق در اهل بیت و خاندان عصمت و طهارت است، استان مرکزی استان امام راحل است و، استان عزت و شرف و نخبکان و فرهیختگان است و همه باید پای آرمان‌های امام و انقلاب و ائمه بایستند و این جریان باید تا ظهور امام عصر و عدالت جهانی ادامه داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.