اگر سپاه نبود داعش قدرت می‌گرفت

فرمانده سپاه روح الله گفت: میدان سپاه و رسالتش محصور به چند مأموریت مشخص نیست لذا هر جایی انقلاب اسلامی ایجاب نماید سپاه در آن جا حاضر است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: شکست داعش در سوریه و عراق توسط سپاه پاسداران یکی از دستاورد‌های بزرگی است که مردم دنیا بخصوص اروپا و مردم آن باید بداند و به این درک برسند که اگر سپاه نبود، اگر داعش قدرت می‌گرفت، وضعیت امنیت در جهان به‌ خصوص در اروپا به‌هم‌خورده و مردم اروپا با تهدیدات امنیتی زیادی از سوی داعش مواجهه می‌شدند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی افزود:خدمت و رسالت سپاه هم افزایی با همه دولت‌ها جهت محرومیت‌زدایی از جامعه و پیشرفت کشور بوده است، این هم افزایی بدون نگاه حزبی و صرفاً براساس احساس نیاز انقلاب و نظام و مطابق با بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

سردار کریمی گفت: حضور مؤثر سپاه و پاسداران استان مرکزی در جریان سیل سال ۹۸ و حضور در ۵ استان به صورت همزمان یک شاهکار و حرکت انقلابی مردم یار بود چرا که سپاه متعلق به مردم است و از مردم جوشیده است.

وی عنوان کرد: گوشه گوشه‌ی استان را که نگاه کنید از ساخت خانه برای محرومین تا اقدامات عمرانی ساخت استخر ذخیره آب و لایروبی قنوات، کانال‌های آب مزارع و امروز آبرسانی به روستا‌ها نشان افتخاری برای این نهاد مردمی و ولایی است.

فرمانده سپاه روح الله اظهار کرد:در دوران کرونا همین پاسداران گمنام خطر را به جان خریدند تا خطر برای مردم ایجاد نشود از حضور در بیمارستان‌ها در کنار کادر درمان تا ضدعفونی و تولید البسه و ماسک و ... ماحصل همین توان جهادی و بالقوه و چند بعدی بودن رسالت سپاه است.

سردار کریمی تصریح کرد:آنانی که پاسداران انقلاب اسلامی را ناجوانمردانه مورد تخریب قرار می‌دهند مجدد بدانند که همین پاسداران در دهه ۶۰ در مقابل منافقین و تجزیه طلبان و دفاع مقدس در دهه ۷۰ و ۸۰ مقابله با اشرار در دهه ۹۰ و ۱۴۰۱ مقابله با جنگ ترکیبی تمام عیار و اغتشاشات و ابسته به فضای مجازی ضدانقلاب سینه اش را در مقابل آماج حملات دشمن سپر کرد.

وی گفت:امروز اگر جبهه مقاومت و این بیداری اسلامی توانسته روزنه جدیدی برای مسلمان آزادی خواه ایجاد نماید اگر رژیم جعلی صهیونیستی متکی به قدرت‌های بزرگ دنیا زانو به زمین زده، نتیجه همین معنویت پاسداران گمنامی است که غریبانه در غربت خدمت و جهاد می‌کنند و غریبانه به شهادت می‌رسند.

فرمانده سپاه روح الله خاطرنشان کرد: فرمان پذیری تبعیت پذیری ولایت پذیری خط و مشی اصلی سپاه و پاسداران انقلاب اسلامی است چرا که در همه این سال‌ها بعد از تشکیل این نهاد مقدس تمامی این موفقیت‌ها مرهون فرماندهی مدبرانه امام خامنه‌ای (مدظله العالی) بوده است لذا افتخار سپاه و پاسدارانش همین ولایت پذیری و ولایت محوری است.

سردار کریمی خاطر نشان کرد: سپاه در همه عرصه‌های چه دولت قبل و چه فعلی یار و یاور دواتمردان بوده و در کنار این عزیزان هرآنچه در توان داشته است دریغ نکرده لذا امروز هم با تمام توان مطابق با دستور، ولی امر و فرمانده کل قوا در کنار دولتمردان هستیم و سر خط ماموریت‌های ما امید آفرینی و کمک به دولت خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.