مجری پاویون ایران مطرح کرد:

سرمایه گذاری ۵ میلیارد دلاری کشورهای خارجی در صنایع داخلی

رضائیان گفت: ارزش تجاری نمایشگاه صنعتگران مسلمان (موسیاد) در حوزه های مختلف صنعتی وحمل ونقلی به بیش از ۵میلیارد دلار رسیده است.

مجری پاویون ایران گفت:  پاویون شرکت‌های دانش بنیان ایران متشکل از ده شرکت داخلی و خارجی با حمایت مالی صندوق نوآوری و شکوفایی و مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران در نوزدهمین نمایشگاه موسیاد برگزار شد.

غلامرضا رضائیان گفت:  شرکت‌های دانش بنیان ایران با محور‌های تولید حمل ونقل، ساخت وساز و تولید مواد اولیه پتروشیمی و شوینده، روغن و گریس، انفجار معادن، تولید شیر‌های برقی توربوشارژ و تولید برد‌های روشنایی خودرو و لوازم خانگی تولید و کنترل کیفیت وسایل الکتریکی، مدیریت فرایند‌های کسب و کار و اپراتور تلفن همراه در این نمایشگاه دست آورد‌ها و تولیدات خود را عرضه کردند.

او گفت: این نمایشگاه با حضور ۴۳۹ شرکت از کشور‌های ترکیه، ایران، آزربایجان، روسیه، ونزوئلا، گرجستان، استرالیا، بلاروس، بلژیک، هلند، آمریکا، اندونزی، آلمان و مالزی توسط وزیر اقتصاد و وزیر صنعت و فناوری ترکیه و با حضور دبیرکل و اعضاء انجمن بازرگانان و صنعت گران مسلمان ترکیه (موسیاد) و مقامات دولتی و بخش‌های خصوصی افتتاح و در روز پایانی  اردوغان رئیس جمهور ترکیه بازدید کرد.

رضائیان گفت: اردوغان در حاشیه بازدید این نمایشگاه اعلام کرد نوزدهمین نمایشگاه موسیاد میزبان ۱۰۰ هزار بازدید کننده از ۱۲۵ کشور جهان است که ارزش تجاری این نمایشگاه ۵ میلیارد دلار ارزیابی شده است 

از بازدید کنندگان ویژه پاویون ایران در این نمایشگاه دبیرکل انجمن موسیاد، مدیرکل کمیسیون صادرات انجمن موسیاد، اتاق بازرگانی ترکیه و قائم مقام انجمن تومسیاد ترکیه و همچنین شرکت‌های اروپایی بودند.

مجری پاویون گفت: هیئت‌های تجاری از استان‌های کشور به ویژه استان البرز در نمایشگاه حضور و با مدیران انجمن تومسیاد جلسات تجاری برگزار کردند.

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی بازرگانی، تجاری موسیاد(صنعتگران مسلمان ایران) از تاریخ ۱۱ تا ۱۴ آبان در کشور ترکیه شهر استانبول درحال برگزاری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار