اسماعیلی:

برهم زدن وحدت ملی هدف دشمنان است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: نزاع مهم ما در عرصه امید و ناامیدی است، دشمنان ایران مخالف وحدت ملی هستند.

محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در شصتمین آیین تجلیل از دانش آموزان منتخب جایزه البرز گفت: آینده ایران اسلامی به دست دانش آموزان عزیز کشور رقم خواهد خورد و کشور تبدیل به ایران قوی در تمامی عرصه ها خواهد شد ، دشمنان ما با ترفندهای مختلف به دنبال دلسردی و ایجاد نا امیدی بین ملت ایران عزیز هستند.

به گفته اسماعیلی ، نزاع مهم ما در عرصه امید و ناامیدی است، دشمنان ایران مخالف وحدت ملی هستند و یاس و ناامیدی و ایجاد شکاف ملی، نسلی و مردمی را دنبال می کنند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دشمنان نطام دروغگو هستند و به ملت ایران دروغ می‌گویند و با تروریست رسانه‌ای به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی بین ملت ایران هستند.

اسماعیلی گفت: باید تلاش جدی صورت بگیرد وا محدوده فعالیت‌ها در مدار پیشرفت و گسترش قرار بگیرد ، ما خدمتگذاران جوانان هستیم و باید تلاش کنیم امید را در جامعه تزریق کرده و نشاط را گسترش دهیم.

وزیر ارشاد و فرهنگ اسلامی گفت: بسیاری از بزرگان کشور در دهه های قبل جایزه البرز را دریافت کرده اند ، مرحوم البرز به دنبال شکوفایی ایران و ایرانی بود که از خداوند برای ایشان علو درجات را مسئلت می کنم.

اسماعیلی گفت: وقف در فرهنگ اسلامی ما یکی از مهم ترین آموزه های فرهنگی و اجتماعی دین ما است که تبعات مختلف اقتصادی دارد.

به گفته وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در مفاهیم قرانی مهم ترین مترادفی که برای وقف می توان عنوان کرد مفهوم صدقه جاریه یعنی احسان که پایان ندارد است، زیرا تدوام دارد و متعلق به زمان و رویداد خاصی خاصی نیست و مانند یک چشمه جوشان است که گذر زمان آن را خاموش نخواهد کرد، همچنین ایران در حوزه وقف دارای فرهنگ غنی است و در جای جای کشورمان با این سنت حسنه روبرو هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار