درخشان: بازی دوستانه باعث انسجام تیم ملی می شود/ ملی پوشان برای صعود در جام جهانی مصمم هستند

پیشکسوت فوتبال گفت: بازی دوستانه با تیم ملی نیکاراگوئه باعث می‌شود تا ملی پوشان به انسجام تیمی خوبی دست یابند.

حمید درخشان پیشکسوت فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره وضعیت تیم ملی فوتبال در آستانه بازی‌های جام جهانی اظهار کرد: شرایط تیم ملی به خوبی پیش می‌رود و ملی پوشان انگیزه زیادی دارند و یکدل و همدل هستند و برای جام جهانی آماده می‌شوند. همچنین برنامه ریزی فدراسیون فوتبال تاکنون خوب بوده و کی روش به طور دقیق تیم را برای این مسابقات آماده می‌کند.

او ادامه داد: ممکن است یک مقدار تیم ملی فوتبال از لحاظ فیزیکی برای جام جهانی اذیت شود و امیدوارم بدنسازی خوبی انجام شود تا ملی پوشان آماده این رقابت‌ها شوند.

درخشان درباره بازی دوستانه تیم ملی فوتبال برابر تیم ملی نیکاراگوئه بیان کرد: به نظرم برگزاری بازی‌های دوستانه خیلی مهم است، تا ملی پوشان به شرایط آمادگی مطلوبی دست یابند و  تاکتیک کادر فنی را مرور کنند و به انسجام  تیمی خوبی برسند. همچنین کی روش می‌تواند تیمش را ارزیابی کند که  ملی پوشان چقدر توان دارند و برای جام جهانی آماده هستند یا نیاز به کار بیشتری دارند.

پیشکسوت فوتبال درباره بازی اول تیم ملی فوتبال برابر تیم ملی انگلیس گفت: ما با تیمی بزرگ بازی داریم که صاحب سبک در فوتبال هستند و بازی سختی پیش رو خواهیم داشت. به هر حال بازی راحتی نداریم. خیلی مهم است که بتوانیم بازی اول را به خوبی پشت سر بگذاریم تا در ۲ بازی بعدی بهتر نتیجه بگیریم.

او درباره لیست تیم ملی فوتبال برای جام جهانی قطر بیان کرد: به نظرم  شاید جای یکی، ۲ بازیکن در لیست تیم ملی خالی باشد، اما باید به تصمیم کی روش احترام بگذاریم تا اتفاقات خوبی در جام جهانی برایمان رقم بخورد.

درخشان درباره اینکه تیم ملی فوتبال با هدایت کی روش می‌تواند به مرحله بعد جام جهانی صعود کند، گفت: کار سختی است و به راحتی این اتفاق رخ نمی‌دهد. البته بازیکنان تلاش خود را می‌کنند و مصمم هستند که از گروه خود در جام جهانی صعود کنند.

پیشکسوت فوتبال درباره احتمال حضور مارکار آقاجانیان به عنوان دستیار کی روش گفت: به هر حال کی روش می‌خواهد با یک مربی ایرانی کار کند و مارکار آقاجانیان هم قبلا با او کار کرده و می‌تواند مثمرثمر باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار