آغاز به کار رسمی میز کار رتبه بندی معلمان

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد میز خدمت رتبه بندی معلمان در آموزش وپرورش استان آغاز به کار کرد.

این میز کار با حضور نمایندگانی از معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع، امور اداری، اطلاع رسانی و روابط عمومی، مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی، اداره فناوری و اطلاعات و با هدف جمع آوری و رفع ابهامات و پرسش‌های احتمالی و راهنمایی‌های لازم برای اجرای نظام رتبه بندی معلمان تشکیل شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: بررسی مدارک حق الناس است و پرونده‌ها را با حوصله و دقت ارزیابی می‌شود تا حقی از کسی ضایع نشود.

حسنعلی عزت خواه می گوید: با حمایت و پیگیری‌های رئیس جمهور و نمایندگان مجلس شورای اسلامی مبنی بر تصویب و اجرای قانون رتبه بندی معلمان و همچنین پیرو دستور و تاکید وزیر آموزش و پرورش مبنی بر تسریع فرایند اجرایی سازی قانون رتبه بندی معلمان میز کار رتبه بندی معلمان در استان آغاز به کار کرد و امید است در سریعترین زمان ممکن کار رتبه بندی معلمان به اتمام برسد و احکام آنان صادر شود.

رئیس اداره سنجش، پایش و کیفیت آموزشی اداره کل آموزش وپرورش استان نیز در این آیین گفت: کار ارزیابی مدارک و مستندات معلمان توسط ارزیابان حرفه‌ای همزمان با سراسر کشور در استان کهگیلویه وبویراحمد آغاز شد.

یونس محمود زاده افزود: ویبناری با حضور رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش وپرورش با هدف تبیین موضوع فرآیند ارزیابی پرونده الکترونیکی معلمان همزمان با آغاز به کار ارزیابان حرفه‌ای در سراسر کشور برگزار شد و بعد از این جلسه کار ارزیابان شروع می‌شود.

وی ادامه داد: ۴۹ نفر ارزیاب که مورد انتخاب مرکز آموزش مدیریت دولتی در کشور قرار گرفته اند کار ارزیابی مدارک ومستندات رتبه معلمان را طبق قانون نظام رتبه بندی بر عهده دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۰:۰۸ ۱۷ آبان ۱۴۰۱
سلام جرا رتبه بندی فر هنگیان انجام نمی شود قراربود مهرماه احکام بزنند از مسولین محترم تقاضای رسدگی عاجل داریم