محمدی‌زاده:

بوشهر زیرساخت‌های فرهنگی مناسبی ندارد

استاندار بوشهر گفت:این استان در زمان حاضر از نظر زیرساخت‌های فرهنگی وضعیت مناسبی ندارد و در بهره برداری از زیر ساخت‌ها نیز با ضعف‌هایی روبه‌رو است.

احمد محمدی‌زاده در نشست با معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد که نگاه استانداری به حضور بخش خصوصی در ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی به ویژه مجتمع‌های سینمایی مثبت است و از آن‌ها حمیات می‌کنیم.

او می‌گوید: بخش خصوصی در سرمایه‌گذاری‌های خود به محاسبه نفع خود می‌پردازد و در صورتی که از سودآوری این اقدام اطمینان نداشته باشد سرمایه‌گذاری نمی‌کند، بنابراین باید از این بخش با اعطای زمین و تسهیلات حمایت و شرایطی فراهم کرد که زمینه برای ورود سرمایه‌ها به این بخش مهیا باشد.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه اکنون بسیاری از سالن‌های سینما در استان بوشهر از مدار بهره‌برداری خارج شده است، پیشنهاد کرد: این استان ظرفیت خوبی در سالن‌های پلاتو و آمفی‌تئاتر با ظرفیت‌های ۵۰۰ نفری دارد، که می‌توان برای پخش فیلم از آن‌ها استفاده کرد.

او گفت: استان بوشهر در زمان حاضر از نظر زیرساخت‌های فرهنگی وضعت مناسبی ندارد و در بهره برداری از زیر ساخت‌ها نیز با ضعف‌هایی روبرو است که بخشی از این آسیب‌ها اقتضای مدیریت دولتی در بخش فرهنگ است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.