اعمال محدودیت در جاده کرج-چالوس و آزادراه تهران-شمال

رئیس پلیس راه البرز از اجرای محدودیت ترافیکی در جاده کرج-چالوس و آزادراه تهران-شمال در محدوده این استان در روز‌های پایانی هفته خبر داد.

سرهنگ پیمان کرمی گفت: بر اساس این محدودیت تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ الی ۲۴ روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه (۱۸و ۱۹ آبان ماه) از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ این روز‌ها از کرج(میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران-شمال به سمت چالوس به صورت یک طرفه خواهد بود.

او می گوید: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه ۲۰ آبان ماه از کرج(میدان امیرکبیر) و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن آباد ممنوع و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ همان روز تا پایان تخلیه ترافیکی از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه البرز گفت: با توجه به فصل سرما و کاهش دما به ویژه درمحور‌های کوهستانی، مسافران هنگام سفر در جاده‌ها این استان تجهیزات زمستانی، لباس گرم و غذای کافی به ویژه در جاده‌های کوهستانی همراه داشته باشند.

او می گوید: ماموران پلیس راه برای پیشگیری از حوادث احتمالی و روان سازی ترافیک در جاده‌های استان البرز مستقر شده اند و مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.