گاز ادارات پرمصرف با حضور اصحاب رسانه قطع می شود

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه گفت : ادارات و موسسات دولتی که نسبت به صرفه جویی و مصرف بهینه گاز اقدام نکنند جریان گاز آن‌ها با حضور اصحاب رسانه قطع خواهد شد.

ناصر حسینی سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه گفت : از روز ۱۵ آبان ماه ورود به فصل سرما آغاز شده و شرکت گاز کرمانشاه در راستای وظایفی که دارد به صورت روزانه از طریق اکیپ‌هایی که تشکیل شده نسبت به پایش مصرف گاز در ادارات دولتی اقدام خواهد کرد.

وی با بیان اینکه این امر امسال با حساسیت بالایی کنترل خواهد شد افزود: چنانچه در این بازدید‌ها مشاهده شود که اداره‌ای که دمای رفاه را راعایت نکرده و یا سیستم گرمایشی آن‌ها پس از وقت اداری روشن مانده است در مرحله نخست تذکر داده خواهد شد و در مرحله بعد جریان گاز آن اداره به منظور اشاعه فرهنگ درست مصرف با دعوت از رسانه‌های گروهی و با حضور آن‌ها قطع و مراتب به استانداری کرمانشاه اعلام خواهد شد.

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه اضافه کرد: در سال گذشته ۱۵ مورد قطع گاز را در ادارات و دستگاه دولتی به دلیل عدم رعایت مصرف بهینه داشتیم که امیدواریم این اتفاق امسال تکرار نشود.

حسینی تاکید کرد: شهروندان می‌توانند برای آنکه در فصل سرما خدمات مطلوبتری به مشترکان به ویژه در بخش خانگی داشته باشیم در صورت مشاهده هرگونه عدم رعایت مصرف بهینه گاز، عدم رعایت دمای رفاه در اتاق و یا ساختمان و یا روشن ماندن موتورخانه ادارات دولتی خارج از وقت اداری که موجب به هدر رفتن گاز می‌شود مراتب را به شرکت گاز اطلاع دهند.

وی با بیان اینکه گاز امانت آیندگان است که در دست ما قرار دارد افزود: متاسفانه سرانه مصرف گاز در کشور بسیار بالاست و نیاز است تا با فرهنگ سازی نسبت به مصرف بهینه این نعمت خدادادی اقدام کرد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار