امام جمعه موقت کوهبنان:

آمریکا رو به افول است

حجت الاسلام کاظمی گفت: دشمنان در فضای مجازی همواره علیه انقلاب اسلامی ایران فعالیت می‌کنند، در حالی که آمریکا رو به افول و نابودی است.

نماز جمعه این هفته شهر کوهبنان به امامت حجت الاسلام سید عباس کاظمی، امام جمعه موقت کوهبنان در مسجد صاحب الزمان (عج) این شهر برگزار شد.

حجت الاسلام سید عباس کاظمی پس از دعوت همگان به تقوای الهی گفت: مراسم یوم الله ۱۳ آبان در کشور، استان و شهرستان کوهبنان با شکوه برگزار شد و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان بود.

او با استناد به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در دیدار با دانش آموزان تاکید کرد: نظام نوین جهانی باید مد نظر باشد و بایستی در مورد دستاورد‌های انقلاب مطالعه و تحقیق شود.

امام جمعه موقت کوهبنان افزود: دشمنان در فضای مجازی، همواره علیه انقلاب فعالیت می‌کنند در حالی که آمریکا رو به افول و نابودی است.

او بیان داشت: هم اکنون در اروپا و آمریکا گرانی انرژی بر مردم فشار مضاعف وارد کرده است؛ اما حرفی از آن در فضای مجازی بیان نمی‌شود در حالی که در پرتوی منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ایران اسلامی در عرصه پزشکی جزو ۴ کشور برتر دنیا است و در زمینه‌های علم ژنتیک، عمل‌های زیبایی، علمی، هسته‌ای، هوا و فضا، نانو تکنولوژی، قدرت موشکی، ساخت پهپاد‌ها، ساخت زیر دریایی‌ها، کشاورزی، تولید دارو‌های گیاهی، برق رسانی، گازرسانی و نظامی جزو کشور‌های برتر دنیا هستیم.

خطیب جمعه کوهبنان تصریح کرد: در حالی که رسانه‌ها به دنبال بزرگ‌نمایی اغتشاشات هستند که جوانان نخبه و انقلابی از ماهواره بر قائم رونمایی کردند که از برد ۵ هزار و ۵۰۰ کیلومتر تا ۱۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر کارکرد دارد.

اودر بخش دیگری از سخنان خود گفت: در هفته کتاب و کتابخوانی قرار داریم و کتاب، باعث دانایی و افزایش علم انسان می‌شود و جا دارد از مجموعه‌های کتابخانه‌های عمومی شهرستان که در بحث امانت کتاب جزو رتبه‌های برتر استان هستند، تشکر کنیم.

حجت الاسلام کاظمی افزود: در شهرستان کوهبنان و بخش طغرالجرد کتابخانه‌های عمومی پذیرای علاقه‌مندان هستند که باید از این فضا‌ها بهره ببریم.

او ضمن تسلیت شهادت رسول حسینی، بسیجی خدمت کننده در نیروی انتظامی در هفته جاری بیان کرد: مراسمی به یاد این شهید، فردا عصر در مسجد جامع کوهبنان برگزار می‌شود و از خدا می‌خواهیم ما را یاری دهد تا ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.