خطیب نمازجمعه شهرکرد؛

دشمنان در رسیدن به اهداف پوچ خود ناکام می‌مانند

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: جامعه توحیدی و اسلامی با بصیرت رونق خواهد گرفت و دشمنان در ابتدای رسیدن به اهداف پوچ خود، ناکام می مانند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام با اشاره به حوادث اخیر اظهار داشت: مستکبران و دشمنان نظام و انقلاب با راه اندازی امپراطوری رسانه‌ای در تلاش هستند تا مردم را فریب و ذهن جامعه را به سمت انحراف سوق دهند بنابراین بصیرت باید در جامعه توحیدی و اسلامی ما بیش از پیش رونق بگیرد تا دشمنان در ابتدای رسیدن به اهداف پوچ خود، ناکام بمانند.

وی افزود: باید این تفاوت را در نظر گرفت که عملکرد رسانه‌های ما ضعیف، اما دارای منطق، پشتوانه علمی و دارای عقلانیت هستند، ولی رسانه‌های فارسی زبان بیگانه قوی، اما محتویاتشان بدون پشتوانه علمی، پوچ و دروغین است و باید آنقدر آن را زینت دهند تا در ذهن جوانان گنجانده شود.

نکونام با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) بر جهاد تبیین، اضافه کرد: این موضوع ضرورت آن را نشان می‌دهد که باید همه تلاش کنیم تا فریب فرافکنی‌های دشمنان را نخوریم و برای جوانان کشور حقایق را به درستی تبیین نماییم.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به آیه‌های ۲۱ و ۲۲ سوره مائده و ضرورت امید بخشی در جامعه، اظهار داشت: انسان‌ها نباید از حرمله‌های دشمن بترسند و عقب نشینی کنند، چرا که کار دشمنان سیاه نمایی است و در تلاش هستند تا به اشکال مختلف هر نوع حرکت مردم را تحریف نمایند، بنابراین باید دستاوردها، توانمندی ها، حقایق و دارایی‌های نظام مستحکم جمهوری اسلامی ایران نمایان شود تا مستکبران پای خود را از گلیمشان فراتر نگذارند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام اشاره‌ای نیز به حمایت مردم از نظام داشت و تصریح کرد: هر ساله حضور حماسی مردم در راهپیمایی‌های ۱۳ آبان، ۲۲ بهمن، روز قدس و حتی پای صندوق‌های رای برائت آنان را از دشمنان نشان می‌دهد.

وی گفت: امروزه قدرت دفاعی کشور به قدری قوی و قدرتمند است که دشمنان نه تنها تصور هجمه نظامی به کشور عزیزمان ایران را به خود نمی‌دهند بلکه تا ۱۰ سال دیگر نیز به این قدرت دست نخواهند یافت؛ آنچه که به تازگی به مناسبت سالگرد شهادت شهید تهرانی مقدم پدر موشکی ایران لرزه بر تن مستکبران انداخت رونمایی از موشکی بود که همه موانع را از سر راه خود بر می‌دارد و در کمتر از ۷ دقیقه به هدف برخورد می‌کند.

خطیب نماز جمعه شهرکرد با اشاره به فرارسیدن روز کتاب و کتابخوانی، افزود: بکوشید هرچه بیشتر اوقات خود را با کتاب مانوس سازید باید فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین نسل جوان پررنگ‌تر شود چراکه کتاب عامل رشد فکری و ارتقای بصیرتی جامعه است.
حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به در پیش بودن سالروز تصویب قانون اساسی از سوی مجلس خبرگان رهبری در سال ۵۸، اضافه کرد: این قانون برگرفته از منابع اسلام ناب محمدی، قرآن و عترت می‌باشد و مبنای اداره کشور است.


بیشتر بخوانید


وی در پایان خطاب به همه جوانانی که تحت تاثیر شایعات فضای مجازی و دروغگویی رسانه‌های فارسی زبان بیگانه قرارگرفته اند، توصیه کرد: کشور ایران به همت تلاش و پشتکار شما جوانان راه رشد و تعالی خود را پیدا کرده و به سوی قدرت جهانی در حرکت است پس نباید اقدامات احساسی شما تلاش مجاهدانه برادران، خواهران، پدران و مادران شما را کمرنگ سازد اگر اعتراضی دارید آن را عقلانی مطرح کنید و با ناصحان در میان بگذارید تا شبهه زدایی شود؛ امیداست شما جوانان صف خود را از صف معاندین و افرادی که در فضا‌های مجازی با فرافکنی ذهنتان را منحرف می‌کنند، جدا و از کشور خود دفاع کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار