مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان تنفر خود از استکبار را به جهانیان نشان دادند

امام جمعه شهرکرد گفت: مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان تنفر خود از استکبار را به جهانیان نشان دادند و با ولایت فقیه تجدید پیمان کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد گفت: مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۱۳ آبان، بصیرت ۴۳ ساله و روحیه جهادگری مومنانه و انقلابی خود را بار دیگر را در جهان به نمایش گذاشتند.

امام جمعه شهرکرد افزود: مردم با حضور پرشور خود در جای جای استان و کشور با مشت‌های گرده کرده روز ملی استکبارستیزی را گرامی داشتند و تنفر خود از استکبار را به جهانیان نشان دادند و با ولایت فقیه تجدید پیمان کردند.


بیشتر بخوانید


نکونام با اشاره به اینکه ثبات و ماندگاری بر حق و عدم ریزش در جامعه مهم است، اظهار داشت: این امر باید دغدغه هر فرد مومن باشد که در مسیر حق ثبات قدم داشته باشد و هیچ چیز وی را متزلزل نکند.

وی ادامه داد: اغتشاشات اهداف زیادی را به دنبال دارد، با این کار‌ها دشمن به دنبال این است که نگاه جهانی را به انقلاب اسلامی تغییر دهد.

نکونام گفت: اغتشاشگران که به اموال عمومی آسیب می‌زنند هدایت شده دشمنان هستند که می‌خواهند رعب و وحشت و ناامنی در کشور ایجاد کنند، تا روحیه انقلابی مردم را کمرنگ کنند و دنبال رعب‌آفرینی، وحشت و ایجاد ناامنی هستند.

وی اظهار داشت: دشمنان نظام با جنگ ترکیبی به دنبال براندازی هستند تا با استفاده از این جنگ، ملت را تحقیر و زمینه سلطه به کشور را فراهم کنند، اما مردم بصیر و بیدار اجاره نخواهند داد دشمن در این جنگ ترکیبی به پیروزی برسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.