پک های ویتامینه هدیه بنیاد علوی به مادران باردار دیشموکی

دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی دیشموک از توزیع پک های 12 ویتامینه میان مادران باردار این بخش خبر داد.

اسفندیار مختاری با اشاره به حمایت از مادران باردار با هدف اجرای برنامه‌های مقام معظم رهبری و دولت انقلابی برای افزایش جمعیت، گفت: ۸۰۰ مادر باردار ساکن بخش دیشموک به منظور پیشگیری از سوءتغذیه کودکان، زیر پوشش نهاد پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی قرار گرفته اند.

او افزود: به همین منظور ۴ هزار بسته یک میلیون تومانی پک ۱۲ ویتامینه برای جلوگیری از سوءتغذیه به مادران باردار دیشموک اهدا شد.

مختاری می‌گوید: علاوه بر تامین بسته‌های پک ویتامینه شیر خشک مادرانی که از لحاظ شیردهی با مشکل مواجه شدند، تامین شده است.

به گفته دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی در دیشموک کهگیلویه؛ در ۲ سال اخیر نیز ۱۷ هزار بسته معیشتی به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی بخش دیشموک داده شد.

این مقام مسئول ادامه داد: برای خدمات رسانی بهتر به مردم با توجه به نبود بیمارستان در بخش دیشموک با انعقاد تفاهم نامه با بیمارستان امام خمینی دهدشت هزینه مراجعه کنندگان زیر پوشش نهاد‌های حمایتی تا سقف ۳ میلیون تومان پرداخت شد.

او خرید سمعک و عینک برای افراد بی بضاعت و تامین تخت و ویلچر به صورت امانی را از دیگر خدمات بنیاد علوی در حوزه سلامت در بخش دیشموک برشمرد.

به گفته مختاری؛ برای ارتقا سطح خدمات بهداشتی و درمانی یک دستگاه آمبولانس با هزینه بیش از ۲۵ میلیارد ریال خریداری شد و در اختیار مرکز بهداشت و درمان دیشموک قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.