دشمن به دنبال جنگ روانی علیه ایران است

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: دشمن در مقابل ایران اسلامی ناتوان شده و به‌ دنبال جنگ روانی و ایجاد تبلیغات رسانه ای علیه نظام است.

مرتضی کشکولی در آیین بزرگداشت شهید بسیجی "سید روح‌الله عجمیان" گفت: طی اغتشاشات اخیر، شکست دیگری با حضور هوشمندانه مردم در کارنامه دشمن ثبت شد.

وی با بیان اینکه روش دشمن در اغتشاشات اخیر تداعی‌کننده جنگ هشت ساله است ادامه داد: در آن زمان هم دشمنان با تمام توان رسانه‌ای خود به مبارزه با انقلاب اسلامی آمدند و در شرایط کنونی نیز بسیاری از افرادی که در اغتشاشات اخیر باعث ایجاد مزاحمت برای مردم شدند عده مساله‌داری بودند که شناسنامه آنان معلوم و مشخص است.

سردار کشکولی با اشاره به اینکه در حوادث اخیر، گروهی دچار احساسات کاذب شدند بیان کرد: کوهدشت در دوران انقلاب اسلامی افتخارات زیادی کسب کرده است و شهادت بسیجی سیدروح‌الله عجمیان افتخار دیگری برای مردم ولایت‌مدار این شهرستان محسوب می شود.

شهید سید روح‌الله عجمیان، متولد ۲۰ بهمن سال ۱۳۷۴ در کوهدشت لرستان، از بسیجیان حوزه ۴۱۷ شهدای کمالشهر کرج بود که سابقه عضویت ۱۲ ساله در بسیج را داشت.

این شهید والامقام پنجشنبه ۱۲ آبان ماه در جریان آشوب آزاد راه کرج - قزوین در محدوده بهشت سکینه کرج با ضربات چاقو برخی اغتشاشگران به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار