رییس جدید حوزه قضایی شهرستان فاریاب منصوب شد

با صدور حکمی از سوی رییس قوه قضاییه، ایمان محمدی، دادرس دادگاه عمومی (حقوقی) شهرستان رابر به سمت رییس جدید حوزه قضایی شهرستان فاریاب منصوب شد.

حمزه امیر محمدی نسب، مدیر رسانه و روابط عمومی دادگستری استان کرمان گفت: آیین تکریم و معارفه روسای سابق و جدید حوزه قضایی شهرستان فاریاب طی روز‌های آینده باحضور حجت الاسلام حمیدی، رییس کل دادگستری استان، بخشی، دادستان مرکز استان و جمعی از معاونین دادگستری، امام جمعه، فرماندار و مسئولین محلی شهرستان فاریاب برگزار می‌شود.

در حکم انتصاب رییس حوزه قضایی شهرستان فاریاب که به امضای  حجت الاسلام محسنی اژه‌ای ریاست قوه قضاییه رسیده، آمده است: امید است با در نظر داشتن اهمیت امر قضا و مسئولیت‌های سنگین ناشی از آن، اجرای عدالت اسلامی و رسیدگی به محرومان و ستم دیدگان و حمایت از حقوق مشروع مردم را سرلوحه کار خود قرار داده و در انجام وظایف الهی با رعایت دقیق موازین شرعی و قانونی همراه با سرعت لازم موفق و موید باشید.

 ایمان محمدی از سال ۱۳۹۸ وارد دستگاه قضایی شده است و در سمت‌های دادرس دادگاه عمومی بخش ساردوئیه، دادرس دادگاه عمومی شهرستان رابر، دادرس مامور در شعبه دوم حقوقی شهرستان بافت و دادرس مامور در دادکاه عمومی بخش راین به شهروندان خدمت نموده است.

 در این تکریم و معارفه از خدمات و زحمات بهرام سالاری، رییس سابق حوزه قضایی شهرستان فاریاب تجلیل به عمل خواهد آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.