بسیجیان به ۱۱۳ روستای رفسنجان آبرسانی کردند

سرپرست فرمانداری رفسنجان گفت: نمونه فعالیت های بسیج در آبرسانی روستایی به ۱۱۳ روستای رفسنجان است.

حسین رضایی در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی هفته بسیج گفت: بسیج  هم در سازندگی کشور  و نیز  درمقابله با اغتشاشات اخیر حضور پررنگی داشته و برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه جان خود را هم می‌دهند که قابل ستایش است.

او بیان کرد: نقش بسیج در زمان پیروزی انقلاب اسلامی و پس از آن بارز و هویداست؛ آن‌ها در زمان ۴۰ سال پیش برای به ثمر رسیدن انقلاب و نیز جنگ تحمیلی هشت سال دفاع مقدس جان خود را به دست گرفتند و به عملیات‌های متعدد راهی شدند.

رضایی افزود: پس از آن نیز برای سازندگی کشور هم آستین‌های همت را بالا زدند و همچنان نیز برای رفع محرومیت ها، کمک به محرومین، اردو‌های جهادی و ... در نقاط مختلف کشور با جان و دل و البته بدون هیچ چشمداشتی شرکت می‌کنند.

سرپرست فرمانداری رفسنجان عنوان کرد: بسیجیان در هر جایی از کشور که مشکلی ایجاد شود برای رفع آن حضور میابند حتی در اغتشاشات اخیر نیز جان خود را به دست گرفته و به کف خیابان‌ها آمدند تا توطئه‌ها و دشمنی‌های اهریمنان اسلام را از بین ببرند و ۵۰ روز در کنار مردم و نیروی انتظامی برای کنترل اغتشاشات آمدند تا همچنان مثل سابق حافظ جان و امنیت مردم باشند که در این راه هم شهید و هم مصدوم تقدیم اسلام و انقلاب شد.

او تصریح کرد: چندی پیش قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) که شامل بسیجیان جان برکف است در حال اجرای طرح آبرسانی به ۱۱۳ روستای رفسنجان از جمله کبوترخان را از دستاورد مهم بسیج می‌توان نام برد.

فرمانده سپاه رفسنجان هم در این نشست اظهار کرد: در اغتشاشات اخیر بسیجیان بدون هیچ توقعی برای کنترل وضعیت و حفاظت از جان و مال مردم به صحنه آمدند و امیدواریم که این تفاله‌های آموزش دیده دشمنان اسلام به زودی جمع آوری می‌شوند.

سرهنگ محمد پساوند افزود: تمام تلاش دشمن برای اواخر آبان است و دنبال پروژه کشته سازی هستند و با ریختن خون بی گناهان تنور خود را داغ نگه می‌دارند که ملت غیور و همیشه بصیر ایران دسیسه‌های دشمن را سالهاست که می‌دانند و هرگز به ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی پشت نمی‌کنند و حافظ این دو بال هستند.

او در ادامه به روزشمار هفته بسیج که از ۲۹ آبان تا پنجم آذر ماه است اشاره و بیان کرد: این روز‌ها به نام بسیج مظهر سازندگی و پیشرفت، مظهر مسجدمحوری، مظهر نوآوری و جهادعلمی، مظهر مردمسالاری و ایران قوی، مظهر جهاد و شهامت، مظهر ایمان و تربیت اسلامی و مظهر مقاومت و اقتدار ملی نامگذاری شده است.

سرهنگ پساوند تصریح کرد: در این هفته برنامه‌های متنوعی را اجرا خواهیم کرد و گلباران قبور شهدا، دیدار با خانواده شهدای بسیج و تقدیر از بسیجیان، رزمایش ثامن در فضای مجازی، اردو‌های جهادی برخی از این برنامه هاست و در این راستا همه دستگاه‌های اجرایی و مجتمع مس سرچشمه و شهرداری هم پای کار هستند.

برچسب ها: آبرسانی ، بسیجیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.